Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2019

Kartka z oknem

Styczeń będzie dla mnie rekordowym miesiącem pod względem ilości postów, sprzyjają temu ferie, wcześniej L4,... szkoda tylko że zdrówko w dalszym ciągu szwankuje:( Na szczęście ręce mam sprawne, dlatego co chwilę coś tam powstaje.

Dziś chciałam Wam pokazać kartkę z oknem. Mogę nawet powiedzieć że jestem z niej zadowolona, nawet bardzo;) Myślę że powstanie jeszcze jedna, podobna, ale większa na osiemnastkę.

Kartkę zrobiłam z myślą o wyzwaniu u Hubki - Karteczkowa zabawa z motywem



Styczniowy motyw to okno/drzwi

Moja wersja jest uboga, co prawda kwiatek z foamiranu jest kolorowany, ale to nie moja zasługa, dostałam go od Ewuni;) Więcej kartek też nie dam rady zrobić, więc pozostaje tylko pierwsza wersja.
Jeszcze parę ujęć...





Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję, że jesteście:)

16 komentarzy:

  1. Znakomita karteczka Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Aniu, jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jest cudna , to otwierane okienko jest genialne , chyba poszukam wykrojnika u Chińczyków :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka!! Bardzo lubię motyw okna na karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prawo być baaardzo zadowolona, kartka wyszła rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, karteczka wygląda zjawiskowo ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, extra karteczka wygląda :-)
    Pozdrawiam Aniu serdecznie i zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, niezwykła jest ta kartka, przywodzi na myśl wiosnę, ciepło, radość. Kwiaty, motyle, ptaszek - czego chcieć więcej?
    Ściskam mocno i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, kartka śliczna. Już nie mogę się doczekać takiego widoku za oknem. Lubię zimę ale mam już dość szarych dni,braku słońca i codziennych ostrzeżeń o wiszącym smogu. Ja chcę na działkę.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu pisz Kochana ile tylko możesz bo zawsze miło do Ciebie się zagląda :)) Kartka cudna!! Wspaniale wkomponowałaś motyw okna! Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Krateczka jest cudowna!!!Piękna kompozycja i kolory! Super,że dołączyła do galerii w mojej zabawie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kolejna piękna kartka:)
    dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)