Obserwatorzy

sobota, 5 stycznia 2019

Kartka dla żołnierza

Zastanawiałam się kiedyś jaka praca będzie w moim pierwszym poście w nowym roku, myślałam że chusta lub haft, bo obie prace kończę, a tu niespodzianka hehe, kartka;)

Mam w rodzinie trzech żołnierzy, jeden z nich kończy 30 lat.
Paweł służy w wojskach powietrzno-desantowych. Kartkę zamówili Jego rodzice z prośbą by mógł ją  postawić. Pomysł rodził się długo, nie miałam nawet odpowiednich papierów, w końcu wpadłam na pomysł by wydrukować odpowiedni obraz i zastosować jako bazę. Tak powstała kartka sztalugowa.











Wczoraj sypał śnieg i to tak mocno że przynajmniej co godzinę - dwie odśnieżałam, dziś po śniegu ani śladu, chyba że w zacienionych miejscach.



Niestety pogoda była zmienna, raz słońce, a za chwilę deszczowa nawałnica.

Chyba przez te wahania temperatury bez ostrzeżenia dopadło mnie choróbsko:( Czuję się jakby przejechał po mnie walec drogowy, ale mam nadzieję że przez weekend chociaż trochę się podleczę, nie ma czasu na chorobę  bo przecież został tylko tydzień do ferii.
Kurcze, nie lubię ferii w pierwszym terminie:(

Pozdrawiam Was cieplutko:)

19 komentarzy:

  1. Aniu znakomicie poradziłaś sobie z tematem, super karteczka.:) U mnie też już po śniegu, za to z przewagą deszczu. Brrr..., nie lubię błota. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Aniu. Z całego serca życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale to wymyśliłaś Aniu, wyszło prześlicznie! Ù nas wciąż masa śniegu ale przynajmniej przestało sypać. Życzę Ci zdrówka i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Ty zawsze znajdziesz wyjście z sytuacji. Bardzo lubię te Twoje spersonalizowane kartki. U mnie niestety tak pięknie nie jest . Spadło tyle śniegu że dziś było pośniegowe błoto po kolana,masakra iść się nie dało.
    Zdrówka Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa kartka,na sanki zapraszam na Mazury,a to dlaczego nie lubisz pierwszego terminu ferii? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu, chętnie poszalałabym na sankach czy nartach.
      Inny termin ferii niż ten stary, czyli od początku lutego, wprowadza zamęt. Pierwsze półrocze trwa do końca stycznia, zawsze kończyliśmy półrocze i odpoczywaliśmy na feriach, a teraz chaos:( Poza tym tak jak napisała niżej Iwonka, drugie półrocze ciągnie się niemiłosiernie:(

      Usuń
  6. Piękna karteczka i piękne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie poradziłaś sobie z kartką dla żołnierza, Aniu!
    Życzę wszystkiego dobrego na ten rok :-)
    PS. Też nie lubię ferii w pierwszym terminie, bo do Wielkanocy zero wolnego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka:-)
    Dużo zdrówka Ci życzę Aniu! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowa kartka. Widok za oknem przypomina wiosnę. Oczy moje bardzo się nim uradowały. Piękne życzenia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super karteczka, ANiu dla Ciebie żaden temat nie jest trudny i każdy świetnie zrealizujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,kartka jest super,taka nie spotykana !!!Wracaj szybko do zdrowia!!!Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, świetna kartka.
    U mnie śnieg ciągle pada, za to na feriach pewnie go nie będzie, bo tym razem mamy w ostatnim terminie.
    Wracaj do zdrowia!


    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo piękna ,tematyczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu przede wszystkim dużo zdrówka!! To przez tą pogodę tak wirusy szaleją :(. My ferie zaczynamy pod koniec stycznia. A kartka rewelacja!! Świetna i przyznam, że jeszcze nie widziałam kartki dla żołnierza. Super Kochana poradziłaś sobie! Ściskam mocno i niech to chorubsko już sobie pójdzie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kartka!
    Dużo zdrówka życzę. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna karteczka :) Ten śnieg to i u mnie tak postraszył( ostatnie zdjęcia takie jesienne) ale dziś już pada to i pewnie i u Ciebie też ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Najprostsze rozwiązania są najlepsze - kartka bardzo udana :-) mam nadzieję, że choróbsko już odpuściło i nic nie zakłóca Ci zimowej przerwy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)