Obserwatorzy

niedziela, 13 stycznia 2019

Dla Alanka


Na początku lipca 2017 roku zaczęłam wyszywać obraz dla mojego wnusia Alanka.


Chciałam go wyszyć na roczek(14 września)... niestety. Później termin przesuwałam, a to na BN, a to Dzień Dziecka, na drugie urodziny... No cóż, dziś Alanek ma 2 lata i 4 miesiące i obrazek dopiero ukończony, ufff.
Męczyłam się z tym haftem, kanwa 18-stka już nie dla mnie, przy sztucznym świetle wzrok się męczył, czas pomyśleć o okularach;)




Teraz tylko muszę zawieźć go do oprawy i już bez żadnej okazji po prostu dać Alankowi.

Trochę danych:

tytuł "Słodki sen"
wzór z Haftów Polskich 6/2012 /zmieniłam trochę kolorystykę: różowe tło na błękitne i fuksjową obwódkę na miętową/
wielkość: 140x176 krzyżyków, co dało 22x 32 cm.

A tak wygląda po oprawieniu


W ostatniej chwili odkryłam wyzwanie Wyszywamy Celinki - akcja całoroczna. Oczywiście dołączyłam, bo ostatnio strasznie zaniedbałam Celinkę i jej podusie dla chorych dzieciaczków.
Może i Wy macie ochotę? To tylko jeden hafcik miesięcznie;) Więcej wiadomości pod podanym linkiem.

Pozdrawiam cieplutko:)

22 komentarze:

  1. Piękną pamiątkę będzie miał wnusio:)
    Buziaczki Anuś

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny haft i piękna pamiątka po Babci :) Ooo ja już dawno haftuję w okularach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny prezent Aniu wyszykowałaś! Ja jestem zachwycona, Wnusio z pewnością też. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny obrazek, trochę może trwało jego haftowanie ale warto było Aniu się pomęczyć. Wnusio będzie miał piękna pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Aniu :) ile w nim serca Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze Aniu, że skończyłaś. Alan doceni Twą pracę gdy dorośnie, a póki co niech aniołek go chroni każdego dnia. Piękny obrazek Aniu i mnóstwo pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik i bardzo pracochłonny, jak dla mnie to kosmos krzyżykowy, bo sama ostatnio próbuję trochę krzyżykowac i na 16 mam już urojenia wzrokowe😉 Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek,Alanek będzie miał cudną pamiątkę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo Aniu stworzyłaś. Będzie fantastyczna pamiątka dla Alanka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu super, że wracasz do krzyżyków :-) A obrazek jest cudny i fajnie że udało się w ukończyć. Alanek będzie miał piękną pamiątkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie hafty są bardzo trudne, podziwiam...
    Pozdrawiam serdecznie Aniu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny hafcik!!! Urocza pamiątka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny,zawsze będzie miłą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny haft i pamiątka będzie na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft jest przepiękny!!!!!Pozdrawiam Aniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anusiu, zachwycający haft, będzie wspaniałą pamiątką dla Alanka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu haft cudny!!! Aniołek będzie chronił wnusia :). Nie słyszałam o Celinkach więc z przyjemnością zajrzałam na stronę. Wspaniale, że przyłączasz się :) Uściski dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny aniołek Aniu.:) Będzie miał Alana pod swoimi opiekuńczymi skrzydłami. Wszystkiego dobrego dla Twojego wnusia.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek przepiękny - idealny dla mężczyzny w takim fajnym wieku :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)