Obserwatorzy

sobota, 24 października 2015

Na chrzest

Jestem zmęczona nadrabianiem tygodniowych zaległości domowo-ogrodowych, nie mam natchnienia na pisanie, więc dziś mało tekstu - dużo zdjęć.
Zrobiłam już jakiś czas temu, nie miałam czasu by pokazać...








Cały tydzień miałam mglisty, czasem deszczowy. Tęsknię za słoneczkiem, chcę nacieszyć się jesiennymi barwami... niestety, liście za chwilę opadną, a słonka brak:(



 Irga błyszcząca króciutko cieszyła barwami, na pocieszenie zostały owocki.





Chryzantemy w większości jeszcze w pączkach...






Ponownie zakwitła weigela. Trudno odróżnić kwiaty od przebarwionych lisci.

Dziękuję że jesteście, że mnie odwiedzacie i zostawiacie miłe słóweczka:) Życzę Wam miłej niedzieli:)

16 komentarzy:

  1. Anuś... karteczki urocze, nigdy Ci nie dorównam:) Też jestem przemęczona. Czasami zastanawiam się po jakiego czorta człowiek tak dużo na siebie bierze:) Często mam dylemat sprzątać czy poczytać, coś podłubać czy sprawdzić kolejne wypociny uczniów... i niestety przyjemności najczęściej przegrywają.
    Słoneczka Ci życzę... u mnie od trzech dni troszeczkę świeciło. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te karteczki, delikatne, skromniutkie, jak dla chłopaka przystało. Mnie się bardzo podobają, więc i obdarowany kiedyś też to dostrzeże i doceni.
    Ogród po minionych deszczach, wreszcie odetchnął, Ty zapewne też, ale robota w nim " nie przerobiona", ta się nigdy nie skończy. Ciesz się tymi jesiennymi barwami, póki jeszcze są, bo gdy śnieżna pierzynka pokryje roślinki, nie będzie tak kolorowo.
    Odpocznij troszkę w ten weekend, pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, eleganckie. U mnie dzisiaj było ciepło i słonecznie, stąd może mój lepszy nastrój.
    Twój ogród jesienny, piękny jak zawsze. Bez znaczenia czy w soczystych zieleniach, czy w pożółkłych liściach- podoba mi się w każdej odsłonie i juz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anusia karteczki śliczne a już te stópki to zawsze mnie rozbrajają ,normalnie nci mi się tak nie podoba mocno na tego typu kartkach jak te maleńkie stopki .Jakoś potrafią mnie bardzo rozczulić .
    Ogród jesienią wiadomo,że jest magiczny i oby taki pozostał jak najdłużej.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, piękny ogród!Ja się wbieram jutro na spacer by choć na trochę uwiecznić tą piekną jesień. Karteczki sa cudowne, szczególnie pierwsza mi się sposobała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka słodziutka! Ogród jeszcze piękny, gdyby tylko choć troszkę wyjrzało słoneczko, mógłby jeszcze zachwycać kolorami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. Mnie również ta pierwsza się spodobała najbardziej. Będą z nich miłe pamiątki. Ogród fantastyczny. Ja nie stety jestem blokersem z kamienicy. Zazdroszczę więc posiadania, a pracy w nim nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogród wygląda jeszcze uroczo, jest mnóstwo kolorów i nawet kwiaty wciąż cieszą. U nas po mokrym tygodniu sobota była bardzo słoneczna i cieplutka (+18). Aż trudno uwierzyć! Mogłam spokojnie dokończyć prace na grządkach.
    Karteczki są śliczne. Szczególnie ta pierwsza z małymi stópkami - jest wzruszająca. Miłej niedzieli Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki:) Ogród przybrał jesienne barwy i też wygląda ślicznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obie karteczki,te stópki są do schrupania :)
    Ogród mieni się kolorami,niestety to wszystko kosztuje dużo pracy,życzę ci Aniu dużo siły w ogarnięciu tego wszystkiego :)
    Dobrego tygodnia- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki :))) Aniu urocza jesień u ciebie i masz kwiatki u mnie te moje odrobinki pomarzły - i aby jeszcze troszeczkę słonka było to się po ogarniamy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne karteczki Aniu...
    a w ogrodzie u Ciebie naprawde jeszcze ładnie ładnie; u mnie ponury widok
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu,
    twój ogród wygląda pięknie, jesiennie.
    Dużo w nim kolorów. Już niedługo zakwitną chryzantemy.
    Pamiętam, w ubiegłym roku już były w pełnej krasie.

    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, skleroza.
    Aniu, karteczki prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)