Obserwatorzy

środa, 28 października 2015

Kolorowy post

Wokół tyle barw, dlatego i u mnie dziś kolorowo;)

Najpierw jednak chciałam podziękować wszystkim osobom które zamieściły u siebie banerek Celinkowej akcji, a przede wszystkim Asi i Danusi, które zainteresował ten temat. Nie wspominam tu Ani, bo ona już jest Celinkowa;) Dziękuję:)

Wczoraj byłam z klasą w Bibliotece Publicznej, ...wymyśliłam, że w ramach podziękowań, oprócz kwiatków, fajnie by było podarować paniom coś, co będzie Im nas przypominało na dłużej. Co byłoby najlepszym prezentem dla miłośniczek książek? - oczywiście zakładki;)
Panie są trzy, dwie zakładki na szczęście już miałam, dlatego szybciutko wyszyłam trzecią.



I te, które już miałam...


Wcześniej pokazywałam kontury słoników, jakie przygotowałam dla najmłodszych Niteczek, dwie dziewczynki oddały wyszyte prace, możecie je zobaczyć TUTAJ, już wyszywają następne, tym razem przygotowałam motyle.


Wypadało dać dobry przykład;) Moje już fruwają w jesiennym słonku;)

W ogrodzie jeszcze kolorowo, mimo że ostatnie ranki witają przymrozkami.









Pozdrawiam cieplutko:)

31 komentarzy:

  1. Aniu,
    jakże u Ciebie pięknie, kolorowo. Jeszcze kwitnie mnóstwo kwiatów. Zakładki śliczne. To będzie bardzo miły upominek.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś, u Ciebie chyba jest dłuższa doba:) Ja osobiście nie wyrabiam... do tego przyplątało mi się zapalenie splotu nerwowego w prawej ręce... boli jak diabli. Niewiele mogę zrobić. Zakładki cudowne:) To taki uroczy drobiazg dla czytających:)
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, sama się zastanawiam jak ja to wszystko ogarniam;) Przykro mi Ewuś ze dopadło Cię choróbsko, w dodatku prawej ręki. Mam nadzieję że szybko minie. Buziaczki:)

      Usuń
  3. Aniu Twoje Niteczki to zdolniachy , fajnie sobie poradziły ze słonikami. Banerek akcji już u siebie powiesiłam. Niestety ostatnio nie mam czasu na hafty dla Celinki nad czym ubolewam . A Twoje zakładeczki są śliczne zwłaszcza ta z makiem mi się spodobała.i podziwiam za wyszywanie na czarnej kanwie, ja poległam .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) A z haftami, wiadomo że mamy swoje obowiązki których nie mozemy zawalić, ale na pewno znów przyjdzie czas że będziesz mogła popełnić jakiś hafcik;)

      Usuń
  4. Sliczne zakładki, to dopiero fajne prezenty! Sama bym taki chciała dostać prezent:)
    Motylki uroce, Twoje wychowanki na pewno sobie poradza. Jak dobrze, że uczysz dziewcynki tego rekodzieła.
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zakładeczki. Doba powinna mieć dwa razy tyle godzin, bo i mnie się podobają różne wzory, ale cały czas co innego jest do roboty :) No to panie bibliotekarki Was zapamiętają. Takie kwiatki dostać!
    A w ogóle Twoje zdjęcia kwiatów i przyrody są przesympatyczne, takie kolorowe i radosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:) Też jestem za dobą z gumy, albo emeryturą póki jeszcze jestem sprawna;)

      Usuń
  6. Zakładki śliczne i delikatne:) Jesienne kwiaty wyglądają pięknie w Twoim ogrodzie. Niestety, na hafty do Celinkowych poduszek nie nadaję się, bo nie spełniam tych wszystkich wymogów, o których przeczytałam... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Anetko, myślę że się przestraszyłaś ilości wymagań, a to nie takie trudne, u mnie szyją 8-latki;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. przecudne są te zakładki, a gdzie można zakupić bazy do zakładek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je kupić w Coricamo
      http://coricamo.pl/set,95369,zakladki-z-prostokatnym-passe-partout-metalik.htm

      Usuń
    2. super muszę sobie zamówić :)

      Usuń
  8. Piękne zakładki, super upominek zrobiłaś Paniom :) Co do Akcji poduszkowej, znam bardzo dużo pań które robią, a nie posiadają blogów, więc się nie chwalą, ale możesz mi wierzyć, ze cudne te ich kwadraciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, wiem że szyje mnóstwo osób, jestem od początku akcji, ale to wciąż mało. Wystarczy pomyśleć że skoro na jednym spotkaniu kobietki potrafią uszyć ok 80 poduszek to ile potrzeba kwadracików!!! A pisałam na prośbę organizatorek akcji, więc wynika z tego że jest takie zapotrzebowanie.

      Usuń
  9. Anusiu, zakładeczki świetne, Panie z biblioteki pewnie szczęśliwe i zaskoczone, bo raczej czytelnicy nie obdarowują je takimi prezentami.
    Do akcji Celinkowej bardzo chętnie się zgłosiłam, bo wiem jakie to ważne dla maluszków. Myślę, że gdybyś raz jeszcze, tak jak mnie na priv, prościej wypisała wymogi, to znalazłoby się więcej chętnych, nawet z tych co widziały poprzedniego posta. Wierzę, że znajdą się jeszcze chętne do przyłączenia się do tej akcji, to niewiele kosztuje, a satysfakcja w uśmiech dziecka opatrzona, bezcenna.
    W ogrodzie, wiadomo nadal masz pięknie.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przepiękne hafciki- zakładka z różą zachwyca:)
    tak jak Twój ogród.
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!!! Ale piękne! Ta z makiem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie kolorowo - pięknie, aż człowiekowi chce się żyć :)! a zakładki super, motyle cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze te zakładki, zwłaszcza ta z różą. Panie pewnie były wzruszone.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zakładeczki!!! W ogrodzie pięknie i kolorowo!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Różana zakładeczka urocza szalenie. Jesień już, ale kwiatów jeszcze sporo się barwi...
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zakładki :) z maczkiem mam od Ciebie :) w ogrodzie piękną jesień gościsz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana szyć to ja mogę , ale hafty to już inna bajka - zakładka urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zakładki i hafcik. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładki prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zakładki. Fantastyczna inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też maczek zauroczył....może to kwestia kontrastu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako bibliotekarka (już nie publiczna, a uczelniana) powiem, że prezent bardzo sympatyczny i pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)