Obserwatorzy

sobota, 20 stycznia 2018

Zima i ptaki

Zima nie odpuszcza! Dzisiejszy ranek powitał mnie takim bajecznym widokiem...



Gdy tylko śnieg przestał padać złapałam aparat i pobiegłam do ogrodu. Musiałam znów odśnieżać, ale co tam, wolę śnieg niż deszcz i lód;)










Cieszę się że ogród okryty śnieżną pierzynką, ale dla ptaszków to trudny czas. Mam kilka karmników i dokarmiam je systematycznie od późnej jesieni. W różnych miejscach rozwieszam też jabłka dla kosów i słoninkę lub kule ze smalcu i nasion dla sikorek i dzięciołów. W klasie na oknie też zainstalowałam karmnik. Dzięki temu dzieci przyzwyczajają się do systematycznej opieki nad ptakami, a przy okazji mogą je na żywo obserwować.











Dziękuję Wam za odwiedziny i ciepłe słowa:)  Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Masz piękną zimę w ogrodzie i fajnych gości. Ale ja też ma w ten weekend mam zimę bo uciekłam w góry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima zaatakowała:) Biedne różyczki, to chyba Twoja Bonica pod białą pierzynką... Ptaszki odwdzięczą się wiosną, za to dokarmianie. Jaka to przyjemność tak patrzeć na nie, latem nie da się ich tak obserwować:)
    U mnie też niestety zima i śnieg sypie, chciałabym już prawdziwą wiosnę... ech

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zimę ale tylko za jej piękne widoki, gorzej jak muszę brnąc w tym śniegu na przykład do pracy :) Ostatnio się też zachwycałam jak byłam na spacerze z psem, a tu zaczęło pięknie sypać, zachwycałam się jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, bajkowo. Śliczne zdjęcia, mili goście. Piękna zima. U mnie bez śniegu a trochę by się przydało bo ferie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak u Ciebie pięknie i bajecznie. U mnie też się robi. Na reszcie troszkę śniegu. Jupi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam u Ciebie , jak w bajce :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Aniu,bajecznie,cudne zdjecia 😃
    U mnie też zaśnieżyło,aż się boję jak jutro dotrę do pracy 😉
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu,u Ciebie śnieg a u mnie deszcz i wiatr!!Przepiękne zdjęcia zrobiłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też padał dzisiaj śnieg, ale nie ma mrozu i już go nie ma...
    Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, u mnie taka zima była tylko przez dwa dni. Śliczne ptaszki, szczególnie modrasia. Też dokarmiam ptaki na balkonie i nawet sporo ich przylatuje.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię zimy, jednak trochę musi być. Aniu fajnie, że dokarmiasz ptaszęta, szczególnie z dzieciakami. Niech się uczą póki czas. Taka znieczulica w narodzie panuje. Oby więcej takich dobrych przykładów. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój ogród pod śnieżną pierzynką wygląda przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    หนังฟรี

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sikoreczki:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)