Obserwatorzy

niedziela, 21 stycznia 2018

Jak to dobrze babcią być!

Swoje dzieci bardzo się kocha, ale wnuki... to zupełnie inna milość. Dzieci wychowujemy, a wnuki możemy rozpieszczać do woli, od tego właśnie są babcie;)
Miałam szczęście mieć wspaniałych dziadków, których już niestety nie ma od wielu lat. Byłam ich ukochaną wnuczką, może dlatego że pierwszą. Najbardziej byłam przywiązana do dziadka(taty mamy) i babci(mamy taty), która była też moją chrzestną. Układała proste wierszyki np.
Ania to moja chrześniaczka, 
zawsze daje mi buziaczka.
I na co dzień i od święta
zawsze o babci pamięta.
I pomoże, i usłuży...
Oby żyła jak najdłużej!

Każdy z nas wnuków miał swój wierszyk. Mieliśmy je nawet nagrane na magnetofonie kasetowym marki GRUNDIG;) Po wielu latach kuzyn zgrał je na komputer, ale dysk padł i głosu babci już nie usłyszę.

Z kolei dziadek(tata mamy) zabierał mnie ze sobą wszędzie. Razem murowaliśmy, naprawialiśmy płoty, pracowaliśmy w polu, ale najbardziej zapamiętam zrywanie wiśni. Mieli kilkanaście dużych drzew, zrywaliśmy razem, razem jechaliśmy do skupu, bo ile zerwałam tyle mogłam sprzedać. Niestety dziadek zmarł, gdy zdawałam maturę i bardzo przeżywałam, że nie mogłam cieszyć się z nim moimi wynikami...

Teraz sama jestem babcią i mam nadzieję, że kiedyś moje wnuki też tak ciepło będą mnie wspominali.
Dziś przyszli z życzeniami i najcudowniejszym prezentem!!!
Obraz wielkości 120 x 80cm.
Ile razy wchodzę do pokoju to uśmiecham się na widok tych buziaczków! Pobudki też będą wspaniałe;)
Filip to już poważny facet - pierwszoklasista, a Alan ma 16 miesięcy. Oboje są najmądrzejsi, najpiękniejsi, najukochańsi, i w ogóle tacy NAJ!

Oprócz obrazu dostałam jeszcze... hihi
Bardzo Was kocham moje chłopaki:):):)

 Wszystkim Babciom i Dziadkom życzę zdrowia i długiego, radosnego życia w gronie kochających wnuków:)
Dziękuję Wam za odwiedziny, komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

27 komentarzy:

  1. Wspaniałe wspomnienia i piękny prezent od Chłopców :) Moich Dziadków też już niestety nie ma, i wciąż wspominam wspólne wędkowanie z Dziadkiem i lepienie pierogów z Babcią... pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż Ci Anuś pozazdrościłam:) Ale mój Filip ma jeszcze czas... Kiedyś na pewno doczekam takiego pięknego dnia.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wzruszjący prezent dostałas od wnuków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wnuki to prawdziwy skarb,sama mam dwie wnuczki i coś o tym wiem :)piękny prezent dostałaś,będziesz miała pamiątkę na lata.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty! Wnuki to skarb!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny prezent. Gratuluję kochających wnuków :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak słów. Wiem co czujesz, sama jestem babcią. A babci prawdziwej nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje chłopaki i super prezent od nich dostałaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z bycia Babcią!
    Miałaś świetnych 'Dziadków'. Też miło wspominam czas jak i moi żyli. Dziś zostały wspomnienia, modlitwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, Babcie i dziadkowie to skarb:) Piękne prezenty dostałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ale Ci zazdroszczę tych dwóch uroczych urwisów. Piękny prezent dostałaś.
    Wszystkiego najlepszego Babciu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniali chłopcy Aniu i mają najwspanialszą babcię :) Ja mam na razie tylko jedną wnusię ale doskonale wiem jak to jest być babcią. To iskierka, która wnosi w nasze życie mnóstwo radości.
    Serdecznie ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałe masz wspomnienia :) Nic dziwnego, że i Ty jesteś tak wspaniałą babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Wspaniali wnukowie. Super prezenty. Opowieść o dziadkach przeczytałam z łezką w oku. Moi mieszkali daleko ode mnie i szybko odeszli. Nie mam takich wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezentu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wis i wspaniałe chłopaki :-)
    A preenty też były extra, nie ma to jak wnuki...
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super chłopaki i wspaniałe prezenty. Masz rację, dobra babcia powinna rozpieszczać wnuki oczywiście w granicach rozsądku :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny prezent Aniu! Ach, przytulaj wnuki jak najmocniej i jak najwięcej , bo zbyt szybko dorastają:) Moje wnuki już nastolatki, wnuk kończy 18 lat za dwa miesiące...
    W dniu babci i dziadka odśnieżyli 30 m podjazdu. To był wspaniały prezent:) Pozdrawiam Cię babciu Aniu serdecznie,
    babcia Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie wiem jak to jest babcią...
    świetny prezent i wnusie takie ładniutkie :)
    buźka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownych masz tych chłopaczków, Aniu. A prezent rewelacyjny.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobrze mieć Dziadków... ja niestety nie mam już żadnych, ale najbliższy i najdłuższy kontakt (bo zmarł jako ostatni) miałam z Dziadzią, czyli Tatą mojej Mamusi/ To by cudowny człowiek, a ja byłam Jego najukochańszą wnusią. Ja robiłam różne niespodzianki Dziadzi a Dziadzia mi... Maz super wnuków Aniu i wierzę że pozostaniesz długo w Ich sercach i pamięci jako super Babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak wnuki,ile wzruszeń ile miłości-wspaniale:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow. Piękny prezent, pomysłowy. Chłopaki przystojniaki. Obaj skradli juz Twoje serce prawda? Zazdroszczę Ci kochana. Wnuki to skarb największy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prezent dostałaś od wnuków :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.

    หนังฟรี

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniali wnukowie a prezent super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)