Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2018

Aniołeczek

Witajcie!
W ostatnim czasie, oprócz karteczek, mam bardzo dużo zamówień na obrazki na chrzest czy komunię, no i wszystkie na już. Na szczęście córcia przejęła jeden, więc mam nadzieję że razem damy radę;)

Dziś pierwszy z ukończonych...
Niby malutki aniołek, ale backstitch mnie dobija. Nie cierpię robić konturów:(
Rozrysowanie imienia i daty, rozplanowanie na hafcie też zajmuje dość dużo czasu. Na szczęście nie muszę go oprawiać.

Mam ogromne zaległości w odwiedzinach u Was, dlatego szybciutko uciekam nadrabiać.
Pozdrawiam cieplutko:)

16 komentarzy:

  1. Ale to trudne, taka precyzja ...
    Śliczny :-)
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik, Aniu. Będzie wspaniała pamiątką.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny aniołeczek. Precyzja i dokładność ... Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jak ja dawno u Ciebie haftów nie widziałam :-)
    Ten Aniołeczek jest cudny , ale wierzę że kontury dały Ci popalić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wysiłek się opłacił, bo efekt jest cudny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodki..., coś przepięknego Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny aniołeczek. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny aniołek.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny ten aniołeczek Aniu, że też można tą igiełką tyle szczegółów namalować... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy hafcik!
    Pozdrawiam serdecznie!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super-taka słodziutka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  12. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)