Obserwatorzy

sobota, 6 stycznia 2018

Złote Gody cz.II

Witajcie!
W poprzednim poście pokazałam kartkę na 50. rocznicę ślubu Ireny i Stanisława, dziękuję Wam za tyle ciepłych komentarzy:)
Dziś pozostałe dwie karteczki na tą samą uroczystość. Poprzednia była formatu A5, dzisiejsze są już normalne, czyli 13,5x13,5.






Minął  pierwszy, któtszy, ale bardzo intensywny tydzień. Za oknem raz jesień(pochmurno i deszcz), raz wiosna(słońce), zimy brak. Pogoda szaleje, przyroda również. Co jakiś czas nocą słyszę przelatujące ptaki. Czy to normalne?! Dopiero odlatują? A może wracają?
Właśnie w trakcie pisania posta zobaczyłam przez okno następny klucz. Jednak odlatują, bo kierowały się z północy na południe.
Jakież było moje zdumienie, gdy w ostatnich dniach grudnia zobaczyłam trzy krążące nad polami ptaki..., kurcze, nie mam super aparatu, ale wydaje mi się że to żurawie. Czy to możliwe?

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego świętowania:)

16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Aniu robisz, ciągle napatrzeć się nie mogę...
    Niech przylatują i niech wiosna będzie i szybciutko gorące lato :-))
    Pozdrawiam Aniu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy takich anomaliach pogody, jakie teraz się zdarzają, wszystko jest możliwe. Podziwiam Twoją kreatywność - trzy różne i równie piękne kartki na jedną i tę samą uroczystość - chyba bym nic nie wymyśliła. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne te karteczki i jak słusznie Anetka zauważyła, ta sama uroczystość a każda inna i niepowtarzalna. Masz głowe pełna pomysłów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękne kartki, szczególnie urzekająca jest ta pierwsza.
    Jak dla mnie może być już wiosna.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękne karteczki!
    Podziwiam, że tworzysz kilka na tę samą okazję.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są super, złoto im służy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękna oprawa tak wspaniałego święta!Sliczna kartka i ten złoty papier. Będą bardzo zadowoleni.
    Ptaki wiedzą, kiedy nadchodzi wiosna i myślę, że rychło przyjdzie, to moje noworoczne życzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złote gody i złota piękna kartka. Przyroda wariuje, zima jak nie zima, ja to dziś stokrotki widziałam, a mamy przecież 6 stycznia :). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne karteczki, piękne ANiu je zawsze robisz.
    Jak byłam na święta u Rodziców to też leciały ptaki całym kluczem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki. Też mi się wydaje że są żurawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,Twoje kartki zawsze mi się podobają,więc i tym razem nie jest inaczej,są cudne !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak mi słów-CUDNE!!!!Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu przepiękne kartki :) Chyba przylatują mąż też przedwczoraj słyszał lecące gęsi, a moja psinka zaczęła gubić sierść jak nic wiosna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. żurawie albo bociany ???? coś takiego
    karteczka ładniutka i piękna okazja
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)