Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2020

Na roczek

Witajcie!
Dziś miał być inny post, ale jestem tak przymulona(przepraszam Justynko), że nie mam weny na pisanie, dlatego jest następny karteczkowy.

Tym razem trzy karteczki na roczek Julii. Dwie pierwsze są wielkości 13,5x13,5 i w normalnych kopertach, ostatnia 15x15 w kopercie 3D.

Pierwsza...


Druga...


I trzecia...



Na koniec pokażę Wam plon mojej dzisiejszej wizyty w bibliotece...
Niby czytam jeszcze drugą z trzech części K. Mirek, ale zawsze muszę mieć zapas;)
Zresztą uwielbiam to buszowanie między półkami, a później w domu wybieranie od której pozycji rozpocząć;) Próbowałam poszukać też jakąś pozycję na literki z zabawy u Lidzi, ale po przejrzeniu kilku zrezygnowałam, liczę na to że przynajmniej trafię coś na okładkach;)

Odpowiadając na komentarz Beatki ...
Tak, czytam, wyszywam, szydełkuję itp. bez okularów, ale o ile przy czytaniu to mi jeszcze nie przeszkadza, to już przy wyszywaniu na drobniejszej kanwie(od 16-stki wzwyż), przy sztucznym świetle, męczy mi się wzrok i muszę odwiedzić okulistę:(

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

12 komentarzy:

  1. Karteczki Aniu jak zwykle śliczne. Masz swój styl i jesteś rozpoznawalna. Podziwiam Twoje czytelnicze plany. Dla mnie póki co to kosmos. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, a ile książek do czytania :) Ja też lubię mieć zapas lektur - przydaje się w takich sytuacjach jak dzisiaj - od dwóch tygodni siedzę w domu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu kochana, daj spokój nie masz za co przpraszać :))). Karteczki śliczne, zresztą jak zawsze!! No, ale efekt Twojego buszowanie zrobił na mnie wrażenie!! Kochana od zawsze podziwiam Twój zapał czytelniczy! Mój młodszy synek tak ma jak wchodzi do biblioteki, również jest prawdziwym molem książkowym :)). Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki, bardzo podoba mi się ta z napisem "Julia ma roczek", bardzo fajna kompozycja :) o mamusiu, ile książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kartki cudne jak zawsze. piękne rózowe kolorki, świetne wykrojniki i papiery. jednym słowem cudo.
    Książki mój wielki szacun za ich ilość. Nawet sobie nie wyobrażam jak można tak szybko czytać. A. Przybyłek i K. Michalak połkniesz w jeden dzień, moje ulubione autorki i większość mam już przeczytane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kartki piękne, ale ta ze słonikiem cudowna! ależ będzie czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho, niezły stosik masz przygotowany. Katarzynę Michalak czytałam, pochłania się te książki szybko :) A`propos czytania, to zajrzyj do mojego podsumowania styczniowego :) A karteczki sa super, każda jedna fajniutka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, Ty to potrafisz zrobić na jedną uroczystość tak różnorodne kartki - i każda z nich to osobne cudo.
    Miłej lektury, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczki urocze a książki tez bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki dla Juleczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze karteczki i imponująca kolekcja książek do przeczytania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)