Obserwatorzy

niedziela, 16 lutego 2020

Na czterdziestkę

Witajcie!
Dziś dwie karteczki na czterdzieste urodziny Agnieszki.
Pierwsza to kompozycja, którą dość często stosuję, w kolorach od różu po biskupi, ze srebrnymi dodatkami.





Druga różowo - niebieska




Wczoraj mieliśmy piękny, słoneczny dzień, zresztą dziś też się taki zapowiada, może tylko bardziej wieje. W końcu popracowałam w ogrodzie przycięłam to co można. W domu, w donicach, posadziłam dymkę, parę pelargonii i koleusy, które wypuściły korzonki. Od razu mi lepiej na duszy, chociaż zastane mięśnie dają znać o sobie;)


Dziękuję że do mnie zaglądacie, zostawiacie ciepłe słowa i pozdrawiam Was ciepluteńko:)

22 komentarze:

  1. Moje ulubione kolory, jeszcze fioletu brakuje i byłby komplet :) Śliczne kartki.

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, widzę, że u Ciebie również panuje miłe przedwiośnie. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne obie karteczki! czekam z niecierpliwością na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki urocze,piękne pierwsze oznaki wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, delikatne karteczki. A jakie cudowne oznaki wiosny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki Aniu i super oznaki zbliżającej się wiosny. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki :-)
    Wiosna coraz bliżej...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe są te karteczki:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, karteczka są super, A Twoja kompozycja jest perfekcyjna.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki Aniu zrobiłaś i każda zachwyca:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czterdziestka..., fajny wiek:-) Piękne karteczki Anuś. Ja też wczoraj trochę nieśmiało wzięłam się za porządki w ogrodzie tylko cały czas sobie powtarzam, ze to dopiero luty, że przecież czas jeszcze na szaleństwa ogrodowe, ale pogoda robi swoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki są super, podobają mi się zawsze na nich Twoje kompozycje Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki i cudne przebiśniegi. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną masz wiosnę w ogrodzie tej zimy - u mojej mamy tez kwitną przebiśniegi. Kartki jak zawsze śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. a u mnie tez zakwitły przebiśniegi-wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kartki jak zawsze świetne, a te kompozycje są genialne. W ogrodzie będzie cudnie, jak zawsze u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki, zakochałam się w tej niebieskie :) A u nas już krokusy w rozkwicie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przebiśniegi pierwsze oznaki wiosny. Z utęsknieniem czekam na ukochaną porę roku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze 3 lata temu mogłabym być adresatką tych prześlicznych kartek oj jak ten czas leci

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak patrzę na te kartki, to w sercu żal, że to nie ja mam te 40 lat. Niestety było to bardzo dawno temu. Buziaki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki :0) U mnie też już pełno przebiśniegów kwitnie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie karteczki piękne. Kolorystyczne połączenie wyszło bajecznie :)
    Dobrze poczuć wiosnę i pogrzebać trochę w ziemi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)