Obserwatorzy

czwartek, 6 lutego 2020

Aniołek dla babci

Witajcie!

Kto mnie zna ten wie, że mam szczęście być babcią dwóch wspaniałych wnuków. I to już jest największa nagroda, ale gdy Justynka zorganizowała Candy dla Babć zapisałam się z wielką przyjemnością, licząc na łut szczęścia. Okazało się że jestem szczęściarą, bo Justynka postanowiła nagrodzić trzy babcie i ja znalazłam się wśród Nich!
Nagrodą miał być Aniołek... wydaje mi się, że wszyscy już znają te przecudne skarpeciaczki Justynki, a jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie na Jej bloga Wielkie Małe Pasje. Tam też zobaczycie te cudowności tak sfotografowane jak na to zasługują, bo moje zdjęcia, robione komórką, nie są wysokich lotów;)
Jak już się dowiedziałam że wygrałam, spokojnie czekałam sobie na Aniołka i przedwczoraj dostałam... wow, ogromną pakę! Wierzcie mi, byłam w szoku! Żebyście chociaż troszkę wczuły się w moje emocje, pokażę Wam jak wyglądało rozpakowywanie;) Już możecie mi zazdrościć;)

Karton wypełniony po brzegi, a z każdą wyjętą warstwą ukazywały się następne wspaniałości!





Teraz kolejno... będę stopniowała napięcie;)

Coś dla robótkomaniaczki: różnorodne bazy kartek, perełki, papiery i jajka akrylowe
Coś dla wnuków...
Coś dla brzuszka i przepiękny kubek...
Teraz największe zaskoczenie... cudowna szkatułka z zakładką! Wydawało mi się, że przed chwilą podziwiałam ją u Justynki na blogu, a tu mam ją w swoich rękach;)


No i główna nagroda, która śpi sobie spokojnie w estetycznie wyścielonym pudełeczku...
 Taaadaaam!

 Zjawiskowo piękny Aniołeczek, oczywiście w moich ulubionych niebieskościach;)

 Jeszcze kartka z Warszawą ...

W takich chwilach żałuję, że nie mam lekkiego pióra i nie potrafię opisać emocji jakie mi towarzyszyły przy oglądaniu tych wspaniałości. Tego posta piszę już drugi dzień i wiecie co - wciąż jestem w szoku i nie mogę zebrać myśli! Tak jak napisałam Justynce - żałuję że nie ma Jej obok mnie, bo mogłabym Ją wyściskać i popłakać się przy tym ze szczęścia.

Dziękuję Justynko, z całego serca dziękuję:):):)

Jeśli macie ochotę na takiego Aniołka możecie spróbować szczęścia w Urodzinowym Candy u Justynki.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)

19 komentarzy:

  1. Piękne prezenty i wygrana. Bardzo serdecznie Ci gratuluję :) A szkatułka, zakładka i kubek są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu doskonale wiem o czym mówisz bo też kiedyś mi się poszczęściło u Justynki i dostałam też taka wypasiona paczuchę z Aniołkiem skarpetkowym. Twój jest piękny i słusznie trafił do takiej fajnej babci. Gratuluję nagrody .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynka przepięknie Cie obdarowała. Super sa te Jej lale, wiec bo sama jestem szczęśliwą posiadaczką a z miłą chęcią przygarnęłabym każdą jedną Justynki "skarpetkę" :) Gratuluję Aniu wygranej i tak fantastycznej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty.:) Gratuluję Aniu wygranej.:) Justynka ma bardzo dobre serduszko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana, nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że mogłam dla Ciebie ❤aniołka szyć. Niech zawsze szczęście Tobie przynosi i uśmiech wywołuje! Zresztą niech wszystko Tobie kochana służy 😊. Twoja radość jest dla mnie bezcenna i najpiękniejsza! Moc uścisków posyłam i milion ❤❤❤❤❤...❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i "zazdraszczam", bo jest czego.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! Jakie cudowności dostałas! Piękne paczuchy robi Justynka, wszystko tak zawsze dopracowane i opakowanie i pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję tak ślicznej nagrody...

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje. Cudowna paczucha, piękna laleczka i pozostałe rzeczy równiez

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem oddałaś emocje, bo ja właśnie do Ciebie pisze z oczami, z których bardzo chcą wylecieć łzy! Jestem szczęśliwa, że taka radość Cię spotkała. Justynka jest prawdziwą artystką, już tle osób obdarowała i to jak pięknie. Fajne napięcie zbudowałaś, no wzruszyłam się na całego. Post pełen dobra, pełen piękna, bardzo się cieszę Twoim szczęściem. :)))) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała paczuszka, a raczej paczka, Aniu. Cieszę się razem z Tobą jej zawartością. A Aniołek jest cudowny i taki wesolutki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneczko, cieszę się razem z Tobą. Aniołki Justysi są niesamowite, tak samo jak ona sama. A otwieranie paczki od niej to prawdziwa przygoda.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci Babciu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno wielkie wow! Wcale się nie dziwię Twoim emocjom przy rozpakowywaniu pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, wspaniałe prezenty :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna zawartość 😍😍jesteś szczesciarą😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej w Candy i podziwiam te wszystkie wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu ale szczęście - przecudne... i aniołek i ta szkatułka z zakładką cudeńka - gratuluję wygranej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)