Obserwatorzy

środa, 26 lutego 2020

Urodzinowo, wielkanocnie, charytatywnie, czyli mały mix

Witajcie!
Dziś wszystkiego po trochu, ale zacznę od najważniejszej rzeczy, czyli urodzin Filipa. Dziś mój najstarszy wnuczek skończył 10 lat, wow, jak ten czas leci!

Był przepyszny tort...
 Takie cuda piecze moja synowa (mama Filipa);)

Filip trenuje piłkę nożną, jest również kibicem Lecha Poznań, dlatego ode mnie dostał piłkę z autografami, którą Andżela wylicytowała w moim imieniu na Bazarku dla Igi, o której pisałam wcześniej. Ostro o nią walczyłyśmy, ale warto było.


Następna rzecz...
Wcześniej pokazywałam podkładki, jakie robiłam na akcję
Udało mi się jeszcze dorobić jeszcze kilka
I wszystkie razem...
... są już na miejscu. Można je zobaczyć -  Daj coś kolorowego.

Ostatnia rzecz - wielkanocne króliczki.

Robiłam je już w poprzednich latach, ale Wielkanoc się zbliża, więc znowu zeskoczyły z szydełka;)

Jeśli macie ochotę na te maleństwa, tutaj jest kursik.

Na dziś tyle. Jestem zmęczona, miałam wyjazdowy dzień, a jutro znów wstaję o 5-tej :(
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

20 komentarzy:

  1. Ale masz fajnie z synową, która potrafi takie cuda zrobić (upiec). Prezent dla wnuka świetny i pewnie w pełni trafiony :) A zajączki i podkładki sa urocze i ile ich jest... a myslałam, że tylko ja hurtowo tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu tort rewelacja, tylko pozazdrościć tak uzdolnionej synowej. No i najlepsze życzenia dla wnusia :))). Śliczne, radosne podkładki i słodkie króliczki :)). Zajrzałam już nawet na kursik, dziękuję za link :)). Buziaki kochana i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. to wszystkiego najlepszego dla niego! widzę, że fan minecrafta jak moje łobuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko piękne, ale te króliczki fajowe. Najlepszego dla Jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowe i piękne podkładki.

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu świetne prace szydełkowe, masz wielkie serduszko. Kursik na zajączki sobie zapisuję pewnie i ja je zrobię niedługo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu taaaki tort? Wspaniały i zapewne smaczny. Prezent dla wnuka bomba. Wspaniały pomysł. Już widzę rozszerzone oczy Filipa. Pewnie radości było mnóstwo. Królikiem i podkładki super. Masz wielkie serce, ale to wiem od dawna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tort, zdolna synowa. :) Śliczne Twoje prace i jak ich dużo. Gdybym ja tyle makram robiła, ale ja powolny rękodzielnik. ;D Życzę wnukowi, co najlepsze. Niech rośnie zdrowo, niech spełnią się jego marzenia. Pozdrawiam Cię i Twoich bliskich bardzo serdecznie. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort jest rewelacyjny!!!!Już widzę minę wnuka kiedy otrzymałam piłkę i pewnie inne prezenty nie były tak ważne:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tort! Ma synowa talent :-) i ta piłka dla wnuka - to dopiero extra prezent :-)
    Podkładkami i królikami jestem zachwycona! Super!
    pozdrawiam i najlepsze życzenia dla wnuka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wszystkiego najlepszego dla Twojego Wnuczka. Tort Synowej wygląda przepiękne ale i bardzo smacznie. Prezent dla wnuczka - SUPER!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak te dzieci szybko rosną już wnuk 10 lat ojej - piękny tort i wywalczony świetny prezent - piłkarz czy tylko kibic ;)
    Dobre serduszko wspaniałe podkładki stworzyło :) Zajączki cudne aż ciekawość mnie pożera co z nimi będzie dalej ...wiosna piękna Aniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Babciu takiego dużego Wnuka. Wszystkiego najlepszego dla Niego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anuś, przede wszystkim sto lat dla Filipka! Na taki torcik chętnie bym do Was wpadła:)
    Masz wielkie serce i piękne rzeczy tworzysz. A króliczka są cudowne i dzisiaj właśnie do mnie dotarły - dziękuję z głębi serca, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moc pracy i serducha Aniu, podziwiam wszystko:)
    a torcik wygląda przepysznie:)
    pozdrawiam serdecznie i moc życzeń dla małego Jubilata:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego minecraftowego dla Filipa :-) Wszystkie prace piękne i widać, że z sercem robione :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały tort!!! Wszystkiego najlepszego dla wnusia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mix -prac i wiadomości :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Okay then...

    What I'm going to tell you might sound kind of creepy, and maybe even a little "supernatural"

    HOW would you like it if you could simply click "Play" and listen to a short, "miracle tone"...

    And suddenly bring MORE MONEY to your LIFE?

    And I'm talking about hundreds... even thousands of dollars!

    Do you think it's too EASY? Think it's IMPOSSIBLE?!?

    Well then, I've got news for you.

    Usually the most magical blessings life has to offer are also the SIMPLEST!

    Honestly, I'm going to PROVE it to you by allowing you to PLAY a REAL "magical money-magnet tone" I've synthesized...

    And do it FREE (no strings attached).

    YOU simply press "Play" and watch as your abundance angels fly into your life... starting pretty much right away...

    CLICK here NOW to experience this marvelous "Miracle Money Sound Frequency" - as my gift to you!

    OdpowiedzUsuń
  20. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as simple as 1-2-3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and up-sell your affiliate products all by itself!

    Are you ready?

    Click here to start running the system

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)