Obserwatorzy

poniedziałek, 9 grudnia 2019

Świątecznych cd.

Witajcie!
Dziś następne akrylowe, po bombkach i dzwoneczkach, tym razem łezki (wysokość 11cm). Zrobiłam je w kolorystyce różowo-srebrnej i miętowo-srebrnej i powiem Wam, że jestem zachwycona efektem. Podobają mi się w i tym i tym kolorze, ale razem też pięknie wyglądają. Niestety zdjęcia tego nie oddają:(







Grudniowy ogród trochę smutny, ale znalazłam kwitnącą chryzantemkę, ozdobne kapusty, wrzosy, nawet goździki, a przede wszystkim zdobią go jeszcze korale berberysów, irgi, ostrokrzewu i ogników.









Na dziś tyle. Dziękuję Wam za obecność i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam ciepluteńko:)

13 komentarzy:

  1. Jakie one śliczne!!! Jestem zauroczona tymi łezkami. Kolorowo masz w ogrodzie Aniu, jak na grudzień to widoki cudne. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ostrokrzew, ale cudnie na święta możesz nim pięknie dekorować :) A bombeczki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne te łezki !!! Niemożliwe żeby w grudniu były jeszcze takie kwitnące okazy,a jednak... to wszystko za sprawą łagodnej pogody :)
    Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Aniu, masz złote ręce.:) Pięknie u Ciebie w ogrodzie, u nie tylko nagietki kwitną. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, przepiękne są te łezki! Ślicznie je ozdobiłaś!! A Twój gród kochana jest niemożliwy jak widać o każdej porze roku :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, prawdziwe misterne klejnoty. Cudowne są!
    Taką zimę jak w Twoim ogrodzie to ja lubię:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudne są te sopelki i wierzę na słowo że w realu kolorek mięty uroczy :)
    łał jakie tam smutno w ogrodzie toś to same pięknotki - kwiecia pozazdroszczę bo u mnie takowe nie chce rosnąć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzą się jak prawdziwe sopelki Aniu, będą piękną ozdobą choinki. U mnie smutno w ogrodzie mróz niestety posprzątał kolory, ale niedługo wiosna:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu przecudowne. Jestem zachwycona. Idealne na choinkę i nie tylko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe łezki choinkowe:) Zdjęcia z ogrodu śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na łezki, powiem szczerze widziałam takie bombki, ale nie wiedziałam jak je ugryźć

    OdpowiedzUsuń
  12. Łezki równie piękne jak dzwonki i bombki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)