Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2019

Bombki i dzwoneczki z gipiurą

Witajcie!
Czas szaleje, ja się motam, czyli do świąt coraz bliżej;)

Mam tyle pomysłów, ale na pewno, zresztą jak zwykle, połowy, albo i więcej nie zrealizuję. Wiele ozdób, choćby filcowane bombeczki, czekają na ozdobienie i wykończenie, do innych pomysłów tylko przygotowany materiał, a ja motam się między jednym a drugim;)

Dziś chciałam Wam pokazać dzwoneczki i bombki z gipiurą.
Dzwoneczki 8,5 cm





Na razie dwie bombki, obie wielkości 10 cm, ale będzie więcej, również większych.



Za oknem jeszcze późna jesień: brak śniegu, mroźny wiatr, ale też i słoneczko.
Fado, pies Andżeliki i Damiana, upodobał sobie drewniane donice z pnączami:( Damian sam je wykonał (2szt.), młodzi marzyli o ukwieconej "ścianie", ale Fado miał na nie inny pomysł;) Ciągle je rozkopuje i mości sobie legowisko.


Ptaki odlatują złożonymi kluczami, tak jakby chciały się jak najszybciej ewakuować.


Na dziś tyle. Dziękuję Wam za obecność i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam ciepluteńko:)

18 komentarzy:

  1. Aniu jestem zachwycona twoimi dzwoneczkami i bombkami,piękne są,już widzę wystrojoną choinkę w te cuda :) Fado zrobił sobie legowisko,tam gdzie mu pasowało,trzeba to uszanować -:) u mnie też wieje strasznie,przez co jest jeszcze zimniej.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzwoneczki i bombki wyglądają prześlicznie, są takie delikatne :)
    Psinka niesamowita, a to rozrabiaka jeden :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne bombki i dzwoneczki, prawdziwy majstersztyk Aniu.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu Aniu jakie śliczności... napatrzeć się nie mogę. Choinka udekorowana tymi dzwoneczkami i bombeczkami będzie wyglądała fantastycznie. Pokażesz zdjęcie? :) A piesio mnie rozbroił, żeby do pergoli wchodzić :) Niezły jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie mi się podobają takie gipiurowe ozdoby, są śliczne i finezyjne. Może i ja się kiedyś skuszę. U nas trochę biało, taka namiastka zimy. Miłego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki cudne- świetnie sie prezentują i już widzę jak będą pięknie sie prezentować na choince. Aniu ja w tym roku odpuściłam wszelakie ozdoby świąteczne, a tyle sobie obiecałam:(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te dzwoneczki i bombeczki. Ale moje serce skradł ten "mały" łobuziak. Jest CUDOWNY. Proszę go ode mnie podrapać za uszkiem 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaaa piękne. Wychodzi na to, że nawet niewielkie dekoracje mogą zrobić z pracy cudo :) Alez słodki mały łobuz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne bombeczki, świetny pomysł, cudowne wykonanie. A Fado, to potrafi się po prostu ustawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby choinkowe- takie zwiewne i delikatne. A zauważyłaś u siebie w okolicy jemiołuszki? U mnie pojawiły się ich niespodziewanie dużo. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, delikatne, misterne i piękne są te gipiurowe ozdoby.
    Fado wie co dobre:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu śliczne bombki i dzwoneczki :) Świetny pomysł na udekorowanie, wyszło elegancko i świątecznie:)). A psiak jest śliczny, wie czego chce :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich dzwoneczków i bombek jeszcze nie widziałam. A Fado, jak to pies, ma swoje plany zagospodarowania na pewne rzeczy. Ludzie tak nie do końca się znają, przecież to nie doniczka, tylko superlegowisko... jak można tego nie widzieć1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombeczki super się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Misterne i śliczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i dzwoneczki i bombeczki!
    Ja przygotowałam sobie już dawno i bombki akrylowe i gipiurę i jakoś wena mnie jeszcze nie dopadła aby zrobić. Może ponownie mnie zmotywujesz jak z dyńkami:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombki i dzwonki swoją delikatnością i pięknem dorównują pergaminowym kartkom, są cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)