Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2019

Świątecznie i urodzinowo

Witajcie!
Zacznę od postanowienia jakie zrobiłam jeszcze w święta wielkanocne...
Pewnie się ze mną nie zgodzicie, ale chcę być w porządku, i zanim jeszcze zaczniecie wysyłać kartki piszę wprost - postanowiłam skończyć z wysyłaniem kartek świątecznych. Wiem że to bardzo miły zwyczaj, ale ceny PP, a przy tym jakość usługi skutecznie mnie zniechęciła do tej instytucji. Nie odczuwa się tego wysyłając pojedynczą przesyłkę, ale 30-25 sztuk to już szok dla portfela, tym bardziej przed świętami, a czarę goryczy przepełnia to, że zawsze jedna czy kilka nie dociera do adresata:( Mam nadzieję że mnie zrozumiecie.
By mimo wszystko trochę rozgrzeszyć swe sumienie postanowiłam, że przynajmniej połowę tej kwoty jaką wydałabym na przesyłkę przeleję na jakiś cel charytatywny.

Mimo wszystko znajomi pytali o nie, więc kilka zrobiłam.

Pierwsza z zimowymi domkami.



Druga z oknem i choinką.



Trzecia, też z oknem.



Czwarta z tagiem.




I jeszcze takie proste...




Post długi, ale chciałam jeszcze podziękować za pamięć...
Madzi z Zacisze Lenki


Ani

Małgosi
Dziękuję Wam Kochane:)

Tak tak, w ubiegłym tygodniu obchodziłam urodziny, chociaż od jakiegoś czasu niekoniecznie chcę pamiętać ile to już lat;)
Od dzieci (oczywiście mam również na myśli synową i zięcia) oraz wnuków, dostanę wymarzony prezent, ale muszę trochę poczekać, bo leci z USA;) Na pewno się nim pochwalę, powiem tylko że to coś co wykorzystam do tworzenia;)
Na razie przyszli z tortem... w ubiegłym roku miałam tort rękodzielniczki, teraz ogrodniczki. Świetny, prawda?


Dziękuję Wam za obecność i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam ciepluteńko:)

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Tort wygląda wspaniale i jest bardzo oryginalny! Karteczki śliczne, a niechęć do poczty zrozumiała... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Aniu.:) Rewelacyjny tort, doniczka z kwiatkiem wygląda niesamowicie realnie. Jeszcze raz wszystkiego dobrego Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do życzeń Aniu - bądź zawsze uśmiechnięta i szczęśliwa:) Karteczki są prześliczne, każda jedna. Co do kartek - też rozważam taką opcję ale ogromnie mi żal i nie wiem co zrobię. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ja nie wiedziałam, więc wszystkiego co najlepsze Ci życzę, zdrówka przede wszystkim. Torcik był rewelacyjny, takiego to aż żal zjeść :) Super karteczki zrobiłaś. Ja trochę ograniczyłam wysyłkę kartek już na Wielkanoc z 60 sztuk zeszłam do 40 :) A w ogóle to za każdym razem jak jestem na poczcie to kupuję 3 znaczki, bo tej dychy to ja nie odczuję a teraz na święta już te 40 znaczków gotowych leży i czeka :) Ale rozumiem że dużo ludzi przestanie wysyłać kartki i wcale sie nie dziwię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana wszystkiego najlepszego!!! Dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i samych kochających ludzi wokoło!! Tort wspaniały, zwłaszcza ten kwiatuszek gotowy do posadzenia :)) Kochane masz dzieciaki!! Piękne prezenty od dziewczyn, to dowód ogromnej sympatii. Aniu co do cen na PP to ja Ciebie rozumiem doskonale. Myślę, że nikt nie pogniewa się na Ciebie :)) Karteczki śliczne! Buziaki kochana i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to się mówi szewc bez butów chodzi ;) Ale jak ma się stos kartek do wysłania, to rzeczywiście - boli. Ceny usług PP tak poszły diametralnie w górę, a jakoś usług nie, że się ludziom nie dziwię :( Wszystkiego dobrego z okazji 18-stych urodzin!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu torcik extra, maja dzieci fajne pomysły . Ciekawa jestem też zapowiadanego prezentu z USA :-)
    Kartki świąteczne super, dla mnie numer jeden te z okienkiem. Co do wysyłki doskonale Cię rozumiem, to niezła kasa jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wszystkiego dobrego w te 18 urodziny :) Torcik superaśny i karteczki wspaniałe :) U nas przesyłki powalają cenami, a z Chin można za fri ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kartki wykonałaś i tyle piękna otrzymałaś. Buzia mi się uśmiecha. :)))

    Pieniądze poszły na coś dobrego i to jest piękne. Tort genialny, no genialny.

    Nie ważne ile lat, niektórzy młodzi, a choćby do sety dobijali. ;) Bądź szczęśliwa, bądź zdrowa, bądź spełniona. Niech los zaskoczy Cię jeszcze wiele razy czymś naprawdę pięknym. Niech osoby Ci bliskie będą szczęśliwe. Wszystkiego najlepszego Ci życzę w urodziny, w święta w zwykły dzień. Uściski. :*******

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort ekstra, wszystkiego najlepszego. Ja w tym roku tez nie będę słać kartek, bo po prostu ich nie zrobiłam. Co do ceny PP to masz rację, na kolejne święta postaram się zrobić choć kilka, ale niestety grono adresatów będę musiała znacznie zmniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, bądź zawsze zdrowa i szczęśliwa...
    Tort obłędny, masz pomysłowych ludzi wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, przepiękne kartki zrobiłaś. A tort naprawdę niesamowity i musiał być pyszny:)
    Fakt, PP potrafi do wszystkiego zniechęcić.
    Buziaczki, kochana i jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, ale super efekt i pomysł na pierwszej kartce z ta gazą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kartki, bardzo fajne pomysły na użycie gazy zamiast śniegu i dżetowe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu kochana, najlepsze życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń i jak najwięcej pięknych chwil w życiu <3
    Urocze i niezwykle miłe prezenty, cudny i bardzo pomysłowy torcik :)A Twoje karteczki zachwycają :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja zostawiam najlepsze życzenia urodzinowe. Żyj zdrowo i szczęśliwie Aniu Kochana!!!
    Niech Cie wena nie opuszcza byśmy mogli wciąż podziwiać Twoje karteczki:))
    Tort rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, wszystkiego co najlepsze Ci życzę :) karteczki śliczne zrobiłaś te z okienkiem bardzo mnie zaciekawiły..
    Co do wysyłania kartek, rzeczywiście w zeszłym roku trochę ich wysłałam,na poczcie zostawiłam niezłą kasę,a prawie połowa nie doszła, nie wiem jakim cudem ???
    Dlatego w tym roku chyba zrezygnuje z wysyłki i doskonale Cię rozumiem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anulko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Nade wszystko dużo, dużo zdrowia!!!!
    Torcik prześliczny, bardzo pomysłowy.
    W tym roku postanowiłam nie wysyłać kartek. To co się dzieje w PP zakrawa na kpinę. Zastanawia mnie co dzieje się z kartkami, połowa nie dochodzi do adresata. Kilka priorytetów wysłanych około 15 grudnia doszło w lutym.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. STO LAT !!! Spełnienia marzeń!!!
    Karteczki śliczniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z dużym poślizgiem - wszystkiego najlepszego :-) Tort ogrodniczki taki piękny, że szkoda go kroić. Kartkami jak zwykle zachwycasz - zwłaszcza te proste mnie urzekły. Ze względu na koszty też miałam zamiar zrezygnować z wysyłania kartek świątecznych do blogowych znajomych, ale w tym roku jeszcze to zrobię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)