Obserwatorzy

środa, 20 listopada 2019

Listopadowy ogród

Witajcie!
W tym roku jesień nas rozpieszcza. Jest dwudziesty dzień tego miesiąca, na "warsztacie" robótki świąteczne, a za oknem słońce i 15-18 stopni. W ogrodzie, za sprawą berberysów i chryzantem kolorowo, zresztą liście utrzymują się jeszcze na czereśniach, perukowcach, leszczynach, nawet brzozach, a modrzewie wyglądają jak żółte miotły.


























Żeby nie było że post bez żadnej robótki, to pokażę takie maleństwo... Tag zrobiłam we wrześniu, ale jakoś nie załapał się na prezentację;)


 Miał być dodatkiem do roślinnej kompozycji w szklanym naczyniu, dlatego umieściłam go na szaszłykowym patyku.
Dziękuję Wam za obecność i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam ciepluteńko:)

20 komentarzy:

  1. Aniu, oglądam kolejny raz Twoje zdjęcia i trudno mi uwierzyć, że są aktualne.
    Ogród jest przepiękny, kolorowy i jeszcze ukwiecony.CUDNY!!!! Karteczka - tag jest oryginalna, śliczna. U mnie od 12 października (-8° mróz) ani jedno drzewo czy krzew nie posiada liści.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lusiu, zdjęcia jak najbardziej aktualne. Cieszę się, że u mnie jeszcze kolorowo, chciałabym zachować te obrazy w pamięci, bo już następny tydzień ma być prawdziwie zimowym.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. troche jakby wiosennie a nie jesiennie,piękny tag

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój ogród Aniu jest chyba bardzo zaciszny bo wciąż wygląda kwitnąco. Ileż tu kolorów! Jest po prostu pięknie. Tag świetny, taki klimatyczny. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ogród Aniu, dziękuję że mogłam nacieszyć oczy pięknymi widokami. Tag też śliczny. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku listopad wyjątkowo sprzyja takim krajobrazom w ogrodach. Cudownie jest. Tag bardzo ciekawy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz pięknie jeszcze w tym ogrodzie, rzeczywiście pogoda Was rozpieszcza oby była taka jak najdłużej. A tag jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie jeszcze kolorowo, mój już ma ostatnie listki, no chyba że trzmielina;) nawet nasz berberys po ostatnim strzyżeniu nie ma owoców
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu ale u Ciebie kolorowo , chyba wszystkie barwy jesieni masz w ogrodzie.
    Tag bardzo romantyczny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, jak pięknie i kolorowo! Cudny masz ogród. Śliczne tagowe maleństwo :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pięknie, uwielbiam jarzebinę. Tag uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, cudowny jest Twój ogród. Bardzo lubię miechunkę, kojarzy mi się z moją ś.p. ciocią Oleńką (miała w izbie na ścianie wielki krucyfiks udekorowany tymi pomarańczowymi pęcherzykami, co mnie jako małe dziecko bardzo fascynowało).
    Oby ta piękna jesień trwała jak najdłużej.
    A tag - przeuroczy maluszek.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale prezentuje się Aniu, Twój ogród! Różnorodna roślinność kolorowo kwitnąca!
    Uczta dla oczu!!! Świetny tag-dodatek prezentowy wyszykowałaś. Mała rzecz, a dużo radości daje. Pozdrawiam weekendowo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest co pokazywać bo u mnie łyse drzewa i krzewy; tylko parę róż widocznych.
    Tag ładniutki :)
    buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypuszczałam że w ogrodzie może być tak pięknie i kolorowo o tej porze roku :)
    Tagiem jestem zachwycona z pewnością był ozdobą prezentu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kolorowa jesień w Twoim ogrodzie :D Tak dużo ognistych barw, naprawdę jest czym się zachwycać :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękną feerię kolorów miałaś w swoim listopadowym ogrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)