Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2019

Druga torba

Witajcie!
Pamiętacie moją pierwszą torbę dla córci, (tutaj) ? Pisałam że powstanie jeszcze jedna dla synowej, oto ona...
 Tym razem szary z turkusem.






I obie razem...

Moje dziewczyny już obdarowane, teraz muszę pomyśleć o sobie;)

U nas w dalszym ciągu susza, na szczęście temperatury (dla mnie) normalne. W stawie, w którym zawsze było pełno wody, teraz nędzne resztki:(


Dużo czasu muszę poświęcać na podlewanie, na szczęście mam studnię i hydrofor. Większą wagę przywiązuję do warzywnika, ale roślin w ogrodzie też szkoda, w końcu kosztowały mnie dużo pracy i wiadomo - kasy.


Najbardziej lubię hortensje bukietowe, ogrodową mam tylko jedną, ale w tym roku to ona wzbudza mój zachwyt. Zdjęcia nie są w stanie oddać jej piękna, a przede wszystkim wielkości.


 A tak wygląda z góry (widok z balkonu).

Pozdrawiam Was cieplutko:)

18 komentarzy:

  1. Te torby szydelkowe sa rewelacyjne. Hortensje tez kocham bardzo , a Twoja jest przepiekna. Pozdrawiam i trzymam kciuki za jakis deszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ta torba jest bardzo ładna i praktyczna. Hortensja piękna. U nas
    też susza. Studni zazdroszczę. Na działkę gdzie uprawiam trochę warzyw za każdym razem wiozę ładunek butelek z wodą na plecach. To wystarczy by po odrobinie dać ogórkom, fasolce i cukinii. Pomidory muszą radzić sobie same. Oby spadł spokojny obfity deszcz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,widzę,że połknęłaś bakcyla torebkowego:))Prawda,że robi się bardzo przyjemnie???Ogród masz przepiękny:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba z turkusem podoba mi się jeszcze bardziej!
    Piękna jest ta hortensja, po prostu czaruje. U nas też susza. Ostatnio trochę popadało ale woda momentalnie znikła w suchej ziemi. Podlewamy bo nie ma innego wyjścia.
    Serdeczności Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie torby przepiękne, Aniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torby. Ogród śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu to nieprawdopodobne, że tak szybko zrobiłaś drugą torbę. Obie są piękne!
    Susza w tym roku mocno we znaki dała się naszym roślinom.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz Aniu wspaniałe torby... Hortensje kwitną Ci wspaniale! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie torby bardzo ładne. Ja czekam aż hortensje będą w pełnym rozkwicie. Dosadziłam nowe w tym roku i mam ich 8 bukietowych i jedną ogrodową która w tym roku ma sporo kwiatów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. z pewnością szczęśliwa jest z takiego prezentu :)
    u nas chłodno, teraz mają być upalne dni, to na działkę również trzeba będzie iść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torby, Aniu i bardzo eko :-)
    A w Twoim ogrodzie cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, ma super kolory 😍
    Piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba równie piękna, jak poprzednia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny na pewno są szczęśliwe. Hortensje kocham, poświęcę im kiedyś posta, ale kolejka tematyczna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super napisane. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)