Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2019

Zabawa u Ani

Witajcie!
Przepraszam Was, ale jakoś nie mogę dojść do siebie, pozbierać się po tym wszystkim co się działo i dzieje (strajk, śmierć Basi, a dodatkowo problemy z sąsiadem, którego ma już dość cała ulica, gmina, powiat i policja, a ja na nieszczęście mam go za płotem), no i na dodatek szaleństwo końcoworoczne... ech, brak słów.
Zawaliłam prawie wszystkie zabawy, nie wysłałam kartki Izie na 40-ste urodziny:(
Przepraszam Izuniu:)

Mam dużo zamówień, dlatego chociaż i nie mam ochoty to robię, przecież nie mogę zawieść zaufania, a że Ania w tym miesiącu postawiła na koronkę, a ja ją uwielbiam, to będzie jedyna zabawa z której się wywiążę, chociaż na ostatni dzwonek;)

Są to w przeważającej części kartki na komunię i ślub, więc mała ilość kolorów na szczęście  dozwolona.

Komunia Święta Julki




Komunia Święta Naomi


Komunia Święta Marysi



Piąta rocznica ślubu



Ślub Emilii i Jakuba



Ślub Dominiki i Rafała


I druga na ten sam ślub


Ślub Magdaleny i Miłosza




Urodziny Agaty



I ostatnia, tym razem z inną koronką, ale dziurkacz tak się nazywa, więc mam nadzieję że może być.
Prawdę mówiąc miałam z koronką jeszcze jedną ślubną, ale nie otwierają mi się z nią zdjęcia:( Nie wiem co się stało... może po prostu złośliwość rzeczy martwych.

Chrzest Julki



I kolaż...
Na zabawę zrobiłam 10 kartek, chociaż muszę się pochwalić, że to tylko ułamek tego co zrobiłam w tym miesiącu;) 

 oraz banerek do zabawy u Ani

Okazało się, że w pierwszym etapie zabawy z paletą kolorów zrobiłam najwięcej kartek;)
Ania nagrodziła mnie wspaniałym upominkiem. Dziękuję Kochana:)

Pozdrawiam Was najserdeczniej i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa:)

12 komentarzy:

  1. Piękne karteczki Aniu.:) Gratuluję nagrody.:) Tulę serdecznie i życzę, by sytuacja się uspokoiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki,bardzo eleganckie !
    Życzę spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki przygotowałaś Aniu- podziwiam:)
    Sąsiada nie zazdroszczę, taki to potrafi krwi napsuć.
    Trzymaj sie i spokoju życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, co za wspaniałe kartki zrobiłaś. Nic dziwnego, że nie miałaś czasu na nic innego.Jeśli chodzi o mnie to wracam do domu 23 czerwca, więc jeszcze możesz spokojnie kartkę wysłać o ile znajdziesz wolną chwilunie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu bardzo mi przykro, że rzechodzisz teraz tak trudny okres i współczuje uciążliwego sąsiada. Wyobrażam sobie jak zatruwa Wam życie. Karteczki piękne!!!! Ślicznie wkomponowałaś koronkę, którą ja również uwielbiam :)) Ściskam Ciebie mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anusiu, piękne są te wszystkie kartki, bardzo lubię Twój styl.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bijesz wszelkie rekordy swoimi kartkami. Nie dość, że ilość to jeszcze jakoś pierwsza klasa. Chyba jako jedyna nie miałaś problemu z koronką bo faktycznie występuje ona prawie we wszystkich Twoich kartkach.
    Piękne są ta kartki, delikatne i subtelne.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pracowicie u Ciebie Aniu :) Jestem zachwycona tymi koronkowymi kompozycjami, ich delikatnością. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kartki zrobiłaś, widać że się napracowałaś przy ich wykonywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilość Aniu niesamowita a wszystkie staranne i pięknie skomponowane.
    W sumie to nie myślałam, że ten strajk tak mi w głowie namiesza, ale dobrze, ze mamy ten nasz, lepszy robótkowy świat. Pozdrawiam Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dzieje się u Ciebie, dzieje i jeszcze takie mnóstwo cieszących oczy kartek zrobiłaś - podziwiam i kartki i Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, podziwiam Cię, że tak dobrze dajesz sobie radę mając na głowie tyle problemów i smutków... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)