Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2019

Na urodziny i Chrzest Św.

Witajcie!
Dziś chciałam Wam pokazać prace zrobione w kwietniu. Jedna z nich to obraz ze znanym już motywem, tym razem na 60-te urodziny.

Druga praca to kartka na Chrzest Święty Elenki.



Mam jeszcze mnóstwo zaległych prac z kwietnia, ale nie chcę Was nimi zasypać;)

Na zewnątrz zrobiło się zimno, do tego znów wieje, ale to nic, wolę tak niż żar lejący się z nieba.

Chciałabym Wam jeszcze przedstawić mojego przyjaciela kosa, który w zamian za miejsce w ogrodzie, gdzie mógł zbudować sobie gniazdo, urządza mi niesamowite koncerty.

Edycja
Filip i Milenka potrzebują naszej pomocy. Ratujmy, bo może być za późno! Liczy się każda złotówka.

Pozdrawiam i życzę Wam wspaniałego, świątecznego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Aniu.:) Też lubię ptasie trele. Za wiatrami nie przepadam, lepiej żeby trochę popadało. Pozdrawiam Aniu i życzę radosnej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszoplanowy obraz to hit! Pasuje do mnie ze wszystkimi szczegółami:)))
    Chrzestna karteczka jest również piękna zwłaszcza ta symboliczna biała szatka:)
    Kosy to prawdziwi wirtuozi dzioba. Ich koncerty można słuchać na okrągło no i szeroki niepowtarzalny repertuar mają:)
    Życzę dobrego odbioru w ten majowy weeked:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, super jest ten urodzinowy obraz! A kartka na chrzest taka słodka i dziewczęca.
    U mnie też pada. Ale to nic!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaczki już wsparłam swoim groszem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza karteczka podniosła mnie na duchu. 58 to całkiem malutko. Kosy uwielbiam ale sroki bardzo niszczą ich maleństwa 😩

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu karteczka w różach śliczna, ale pierwszy obraz jest genialny!:)) Pamiętam poprzednią wersję i tak samo bardzo mi się podobała :)). Mój kuzyn ma w tym roku 40 więc jak pozwolisz Aniu to podkradnę pomysł :). Masz pięknego przyjaciela w ogrodzie :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko:) Pomysł z pieniędzmi jest podpatrzony z netu, ja tylko zrobiłam z tego scrapowy obraz;) Spokojnie możesz robić podobny.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Aaa! Wspaniałe te karteczki!
    Jak widzę coraz więcej osób angażuje się w pomoc Milence i Filipkowi. Super, może się uda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki, szczególnie podoba mi sie ta z okazji chrztu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki piękne, ale ta urodzinowa to świetny pomysł:) chyba wykorzystam, bo zbliża sie 40 mojej Szwagierki:)
    Aniu dziękuję za pomoc i przyłączenie do akcji
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pogoda powinna być odwrotnie,
    te upały powinny być teraz a nie wcześniej...
    A tak siedzę w domu i w Internecie,
    zimno, wieje i pada i palę w piecu :-)))
    Pozdrawiam serdecznie Aniu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki. Aniu "kupuję" pomysł z pieniążkami. Wkrótce mi się przyda :-) Karteczka na chrzest taka delikatna .... Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha 60 to nie tak dużo, dooobre! :) a kos cudny, pewnie umila wam wiele chwil swoim głosem!

    OdpowiedzUsuń
  13. No faktycznie w tym przypadku 60 to nie dużo. Świetny pomysł i wykonanie. Karteczka w różowych kolorach jest cudownie delikatna. Gratuluje Aniu. U Ciebie zawsze ładnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka na chrzest bardzo ładna, delikatna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty wolisz taką pogodę, a ja marznę - brrr... Kartka na chrzest Elenki cudownie ażurkowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)