Obserwatorzy

poniedziałek, 16 marca 2020

Marcowe karteczki na zabawę u Ani

Witajcie!
Na początku chciałabym Wam podziękować za zrozumienie i przemiłe komentarze odnośnie moich zawodowych przemyśleń. Oprócz komentarzy pod postem otrzymałam kilka maili i SMS-ów, dzięki temu wiem, że moje odczucia nie są odosobnione. Dziękuję Wam:)

Dziś karteczki na zabawę u Ani. W marcu obowiązuje żonkil/narcyz, żółty, kurczak.


Miałam postanowienie, zgodnie z numerem miesiąca, wykonać trzy kartki, ale nie lubię robić, gdy nie ma ku temu potrzeby, dlatego znów tylko dwie, za to z wszystkimi wytycznymi;)

Pierwsza wyszywana. Jest kurczak, żonkil i oczywiście kolor żółty.


Druga ... no cóż, pomysł okazał się kiepski, ale nie z każdej kartki muszę być zadowolona.
Mimo że aparat kiepsko załapał, ale wierz mi Aniu, wszędzie są tu odcienie żółtego, wianek jest z narcyzów, ale tak pomniejszony że trudno rozpoznać, za to kurczaczki widać doskonale;)




I kolaż...

W ogrodzie narcyzy jeszcze nie kwitną, dlatego na zakończenie żółte krokusiki:)


Trzymajcie się Kochani:)

20 komentarzy:

  1. Aniu, ten kurczaczek skradł moje serce. Jest cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się spisałaś, brawo! U mnie na ogrodzie kwitnie jeden żółciutki krokusik i jest jego ulubieńcem! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas krokusy też pięknie kwitną a ja tęsknię już za ciepłą wiosną. Od jutra ma być cieplej więc może się uda poszaleć w ogrodzie.
    Ogromnie mi się podoba pierwsza karteczka, ten kurczak jest kapitalny.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu świetnie wyszło. Obie karteczki udane, ale kurczak jest po prostu mega. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu śliczne są obie i z radością je przyjmuje do zabawy, choć wiadomo że ta wyszywana cieszy mnie bardziej,
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, szczególnie ta haftowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki i ta zwykła bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie karteczki, promieniste, wesołe, śliczne. Haft cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żonkile uwielbiam, kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i zabawne karteczki. Kurczaczek ma zadowoloną minę bo cieszy się z odpoczynku pod żonkilową palmą:)
    Przy okazji odkryłam nowy gatunek roślinny- palma żonkilowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, słoneczne kartki, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu śliczne karteczki!!! Ja ostatnio też miewam problemy ze zdjęciami. Buziaki Aniu i zdrówka dużo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne, wiosenne i radosne kartki!
    Zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki piękne i jakże żółciutkie!
    Zdrówka Kochana życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu piękne obie są:)
    dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne takie wiosenne:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaaa ale świetny hafcik :) Super karteczki wykonałaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)