Obserwatorzy

wtorek, 10 marca 2020

Hurt na chrzest, cz.1.

Witajcie!
Dziś chciałam pokazać Wam część kartek jakie robiłam na Chrzest Święty Zuzi. Część, ponieważ robiłam sześć kartek i obraz z Aniołkiem, dlatego pokazywanie podzieliłam na dwa posty. Wiecie, że taki hurcik to nie lada wyzwanie. Po pierwsze, że każda karteczka miała być ze zdjęciem, po drugie różne papiery i dodatki, a po trzecie różne życzenia... na szczęście jakoś dałam radę.

Pierwsza..



Druga...



Trzecia...


Na dziś to wszystko. Życzę Wam wspaniałego dnia:)

12 komentarzy:

  1. Aniu świetne kartki. Podziwiam przed wszystkim że to 6 szt na ta sama okazje i każda inna. ja bym chyba nie dała rady.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne i spersonalizowane karteczki, pamiatka na całe życie :), zapraszam do siebie na całoroczną zabawę wielkanocną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja juz pisałam, że Ty ze wszystkim zawsze sobie poradzisz. I to jak świetnie, karteczki są piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Aniu sobie poradziłaś. To było prawdziwe wyzwanie. Każda karteczka inna i każda znakomicie skomponowana. Nie wiem, czy dałabym radę coś wymyślić. Tobie się udało znakomicie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu pomysłowa kobitko jak nie Ty to kto - przecudne karteczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie dałaś sobie radę z zadaniem! Kartki cudne i w dodatku niepowtarzalne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Świetnie się prezentują!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu kochana, jesteś wielka! Dałaś radę i to aż tyle na jedną okazję, a każda inna! Śliczne są! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu świetnie sobie dałaś radę- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, żaden hurcik dla Ciebie nie jest straszny - kartki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)