Obserwatorzy

niedziela, 8 marca 2020

Modlitwa dziecka

Witajcie!
Znowu mnie jakiś czas nie było, ale miałam szalony, chociaż miły tydzień, zakończony wczoraj wyjazdem do Poznania do Teatru Muzycznego na "Footloose", po nim późna kolacja i powrót o północy;)
Następny tydzień wolniejszy, w końcu znajdę czas na ogród.

Dziś chciałam pokazać Wam obrazki z modlitwą dziecka. Powstały dwa. Pierwszy dla Lenki, dla której wcześniej robiłam zaproszenia na chrzest i boxy z prośbą do chrzestnych, możecie je zobaczyć tutaj. Drugi obrazek dla Jej starszego braciszka.


Dla Lenki



Dla Antosia



I opakowane...

Dziś Dzień Kobiet, dlatego i Wam i sobie życzę samych radosnych, bez trosk i kłopotów dni:)
 Mam ukwiecony pokój, możecie sobie wyobrazić ten zapach;) To kwiaty nie tylko z Dnia Kobiet, ale o tym innym razem.


Jest czas rozliczania się z podatku, dlatego chciałam Wam przypomnieć, że możemy uszczęśliwić Lilę i Jej mamę, przeznaczając dla nich 1%
Ja już to zrobiłam, moja rodzina i znajomi również;)
1% dla Lili

Pisząc posta, po raz pierwszy w tym roku usłyszałam wieczorne trele kosa. Od razu go zlokalizowałam, przysiadł sobie na orzechu;)

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

15 komentarzy:

  1. Piękny zestaw na stole. Tu, gdzie mieszkam, kosy słyszymy przez większą część roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twój pokój jest przepięknie ukwiecony pokój. Pięknie rano i wieczorem śpiewają kosy, śpiewają, siedząc na umieszczonych wysoko punktach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te obrazki z modlitwa. Bardzo fajny pomysł i super wykonanie. Kwiatuszki cudne, rozumiem, że jesteś już emerytka na pełny etat :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obrazki z modlitwa. Kwiaty niesamowite i pewnie pięknie pachną. A ja od kilku dni obserwuję z okna jak sroki budują gniazdo. Wiosna idzie. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękne te obrazki z modlitwą. I jakie wspaniałe kwiaty.
    Mój 1% już poszedł dla Lili.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pieknych kwiatków, prześlicznie ten stół wygląda. Obrazki są śliczne, znam tą modlitwę. kos u nas od dłuższego czasu co wieczor pięknie śpiewa, uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudnie ukwiecony stół, a ramki z modlitwami piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze i wzruszające są te obrazki. Ukwiecony pokój wygląda wspaniale!
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramki z modlitwami są przecudne, a o takiej ilości kwiatów z okazji święta marzy chyba każda z kobiet. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, ale fajny wyjazd miałaś!!! Aż zazdroszczę :)). Piękne obrazki, ale zdjęcie kwiatów powaliło mi!! Jejku już czuję ten zapach :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazki wyszły rewelacyjnie:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przepiękna modlitwa nie znałam - obrazeczki cuda -są wspaniałe i rewelacyjne :)
    łał ale kwitnącą gromadkę nazbierałaś, oj jak miło od razu się robi :) 1 % oddany chłopczykowi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. According to Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (By the way, it is not related to genetics or some secret diet and really, EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    CLICK this link to find out if this quick quiz can help you find out your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)