Obserwatorzy

niedziela, 5 listopada 2017

Ślubna z motylem

W poprzednim poście pokazałam kartkę na wyzwanie KTM. Można pokazać maksymalnie trzy, więc zarzucę Małgosię motylami;) A prawdę mówiąc zarzucimy ją wspólnie z Agatką (Agulek) hihi. Pozdrawiam Kochana:)

Tym razem ślubna...




banerek

Dziękuję Wam za przemiłe komentarze:) Wiem że moje kartki w porównaniu z pracami scrapowych Mistrzyń czy Mistrzów, bo i panowie też tworzą, to jeszcze ubogie krewne, ale wciąż się uczę.
Miłej niedzieli:)

30 komentarzy:

  1. Aniu-wciąż się uczysz???Dla mnie jesteś mistrzynią:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana... uczę się ja... Ty już osiągnęłaś poziom mistrzowski:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna , bardzo mi sie podoba :-)
    Pozdrawiam Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie ładniutkie je robisz; urocza karteczka :)
    buźka Aneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie juz jesteś mistrzynią Aaiu, kolejna cudna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, zarzucaj mnie śmiało, bo kocham motyle i kocham Twoje kartki. I nie porównuj się z nikim, bo tworzysz wspaniałe rzeczy. Chociaż rozumiem Cię - sama patrząc na prace innych, mam często ochotę schować się ze swoimi wytworami w mysią dziurę:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, przecież Ty jesteś Mistrzynią!!! Uwierz w siebie:) robisz przepiękne kartki, a tu dowód na to, kolejna cudna kartka, BRAWO!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu śliczną karteczkę stworzylaś Kochana...bardzo delikatna, podobaja mi sie te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna i bardzo elegancka, serdecznie dziękujemy za udzial w wyzwaniu Gościnnej Projektantki

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezmiennie bardzo mi się podobają twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, jak Twoje prace kartkowe to ubogie krewne kartek, to moje kartki to istoty z odległej galaktyki:-)Śliczna karteczka, bardzo romantyczna jak cel przystało, a motylki też lubię, szczególnie fotografować;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, Ty masz swój styl, cenisz prostotę i tworzysz przepiękne kartki!
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Aniu Twoje kartki są piękne! Poza tym co się komu podoba to rzecz gustu i z tym się nie dyskutuje :)
    Uwielbiam motyle nie tylko na kartkach :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu przepiekna kartka,zresztą ta wczorajsza również👍
    Nie marudź bo robisz wspaniałe prace,masz swój styl:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko:) Nie, nie marudzę, na ten czas jestem zadowolona, ale widzę jak scraperki tworzą, jak kartki mogą wyglądać i do tego dążę;)
      Pozdawiam:)

      Usuń
  15. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty nie marudź bo Twoje kartki są świetne, każdy ma swój styl, a ja osobiście wole kartki proste , które bez problemu można wysłać.
    Świetna kolejna karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Ostatnio rozmawiałam z córcią, że zrobiłam kartkę i takie miałam wizje i plany, a wyszło jak zawsze;) Córcia mówi - to się nazywa że masz swój styl hihi.
      Buziaczki:)

      Usuń
  17. Aniu całe życie się uczymy, ale Twoje karteczki są już znakomite i prezentują się przepięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)