Obserwatorzy

piątek, 17 listopada 2017

"Podaj dalej" wysłane

Dawno temu, bo 29 marca otrzymałam od Uli i ogłosiłam u siebie Podaj dalej. Dużo czasu minęło zanim w końcu wywiązałam się z obietnicy, sumienie gryzło mnie okropnie, na szczęście zmieściłam się  w terminie;) Zapisały się do  mnie bardzo zdolne osóbki, które zajmują się tymi samymi technikami co i ja i ciężko mi było czymś nowym zaskoczyć. Ponadto Beatka miała ochotę na skarpety, których jeszcze nie robiłam, ale obiecałam spróbować... walczyłam, o czym pisałam tutaj, jednak poległam, druty z żyłką mnie pokonały:(

Wiem, że przesyłki już dotarły, dlatego szybciutko dokumentuję, że z zabawy wywiązałam się;) Szybko robiłam zdjęcia, dlatego tylko takie zbiorcze.

Dla BEATKI



Dla EWUNI

Ufff, może słyszałyście wielkie buuuum! To głaz, który spadł mi z serca;)

Pokażę jeszcze karteczki z identycznymi sentencjami, które poleciały do dwóch cudownych osóbek.




Pozdrawiam Was cieplutko i przepraszam że znów mam zaległości w odwiedzinach, ale z pracy przychodzę późno, padnięta, cały czas działam na wysokich obrotach, często nie mam czasu nawet zjeść kanapki, a popołudnia zajęte szkoleniami ... tak jakbyśmy do czasu wprowadzenia reformy nie wiedzieli jak pracować:(
W domu też szykuje mi się rewolucja - duży i pewnie długotrwały remont! No cóż, będzie pakowanie, przenoszenie, wnoszenie, wypakowywanie itp.)
Trzymajcie się cieplutko:)

12 komentarzy:

  1. Jakie śliczne te karteczki , w żółtym i takie piękne...
    Oj czasu brak na wszystko...
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki przygotowałaś Aniu, a karteczki jaki fajny mają ten napis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękne prezenty przygotowałaś. Karteczki bardzo mi się podobają, są bardzo optymistyczne. A brak czasu i natłok wszystkiego po reformie to chyba bolączka wszystkich szkół:(
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak prezenty są śliczne , mnie szczególnie przypadł do gustu szaliczek :) Jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu przepiękne prezenty przygotowałaś :)
    ja mam tak samo i myślę że przed świętami uda mi sie wysłać paczuszki, ale choć na przygotowanie jest rok to tak jakoś głupio tyle czasu zwlekać:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty Aniu podarowałaś dziewczynom :)
    Z reformami tak jest, traktują wtedy człowieka jak przygłupa, który musi być poprowadzony za rączkę, bo w przeciwnym razie, upadnie cały system... I to nie tylko w szkolnictwie Aniu.
    Życzę szybkiego powrotu do normalności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty przygotowałaś Aniu:) Trzymam kciuki za remont!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty. Karteczki też.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty wysłałaś do dziewczyn 😀 I równie piękne karteczki stworzyłaś 😀
    Remontu nie zazdroszczę, ale życzę szybkiego uporania się z nim 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja mam duże zaległości w odwiedzaniu blogów i czas mi gdzieś ucieka, choć obowiązków wcale mi nie przybyło - najwyraźniej powoli zmieniam się w ślimaka. Trzymam kciuki za remont.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)