Obserwatorzy

sobota, 5 marca 2016

Dla młodego kibica

Filip został zaproszony na imprezkę urodzinową. Poprosił mnie o karteczkę...
Michał uwielbia piłkę nożną, kibicuje Barcelonie, dlatego myślę że taka go ucieszy;)







Karteczka ma bardzo dużo zieleni, myślę że spokojnie spełnia warunki CYKLICZNYCH KOLORKÓW, a że nie wiem czy cokolwiek jeszcze zdążę zrobić, więc rzucam ją Stefanowi na pożarcie. Myślę że żaba-facet też lubi piłkę nożną;)


Szczypiorek uwielbiam! Mogę posypywać nim wszystko, nie wyobrażam sobie bez niego jajecznicy i twarożku ( w Wielkopolsce mówimy, a właściwie dawniej mówiło się "gzik"). Teraz robię wiosenne kanapki, czyli pomidor, rzodkiewka, ogórek, jajeczko, szynka, a wszystko obficie posypane szczypiorkiem. Zawsze mam kilka cebul w pojemniczkach na oknie, a na tarasie donice z cebulą siedmiolatką (czosnek dęty).
Ze szczypiorkiem jestem związana na całe życie hihi. Moje panieńskie nazwisko to Ścibiorska ;) Ja tego tak nie odczułam, teraz tym bardziej nie, bo mam inne, ale moja mama do tej pory jest Szczypiorska, Szczypiorkowa, Ścibiorkowa itp., a brat wciąż walczy o poprawny zapis nazwiska, ponieważ nie wiedzieć czemu, najczęściej zapisują Ściborski:( Także widzicie, szczypiorek to moje godło hihi.

Pozdrawiam cieplutko:)

45 komentarzy:

  1. Aniu,fantastyczny pomysł z tą kartką,super życzenia,myślę,że solenizant zadowolony:) Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka Aniu, dla kibica idealna.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka,na pewno się spodoba,też mam w domu fana Barcelony

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kartka dla kibica idealna :)
    a ze szczypiorkiem mam tak samo:)
    pozdrawiam ceiplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że się spodoba :) a nazwisko miałaś bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu :)
    Wspaniała kartka :)
    Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam miło :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Twoje kartki są nie do podrobienia! Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszła, z pewnością się spodoba : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, ja mam zawsze z tym problem, czym obdarować małych chłopców....

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka dla piłkarza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi Aniu niezłe to Twoje panieńskie nazwisko :-) A karteczka szzypiorkowa dla fana iłki nożnej jest rewelacyjna no i co najważniejsze masz już zaliczone marcowe kolorki.
    Buziaczki i spokojnego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kartka dla prawdziwego kibica.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam fana Barcelony w domu :) myślę, ze na pewno spodobała się jubilatowi ta karteczka!! Wierszyk świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna karteczka.
    Szczypiorek gości u mnie przez cały rok. Latem zawsze sporo go zamrażam aby mieć przez całą zimę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny prezent dla fana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała i pomysłowa kartka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anuś takich szczypiorków się nie spodziewałam i bardzo dobrze,bo karteczka wyszła świetnie .To nie taka łatwa sprawa zrobić męską czy chłopięcą kartkę ,a Tobie udało się pięknie .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazwisko bardzo rzadkie. Jeszcze takiego nie słyszałam a spotkałam się z mnogoscia. Przez lata w szpitalu przewineło sie mnóstwo nazwisk :)))
    Aniu kartka bardzo ciekawa i napewno sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka rewelacja :) Moje 4 literowe nazwisko też jest ciągle przeinaczane, ponoć egzotyczne w tych stronach haha

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwa kartka dla prawdziwego kibica. Myslę, że Michał zadowolony. Mój M też byłby z takiej kartki zadowolony. Co prawda nie kibicuje Barcelonie tylko kocha Ligę Angielską, ale liczy się pomysł! Może tak na imieniny mu zrobię podobną:))) Ucieszyłby się bardzo. Przyznam jednak, że nie lubię robić kartek!
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się i pomysł i wykonanie. Też miałam nieustanne problemy ze swym nazwiskiem panieńskim, choć było proste jak budowa cepa to i tak róznie je przekręcali. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka świetna, no i te życzenia - całość idealna dla fana "kopanki", jak to na piłkę nożną mówił mój nastoletni dziś Siostrzeniec, gdy miał lat kilka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł na kartke dla chłopa i nawet dorosłego fana piłki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak będziesz Aniu robiła warsztaty z męskich kartek daj zna, a na pewno przyjdę, ja mam z takimi kartkami problem, a Twoja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu dobry szczypiorek nie jest zły :)

    karteczka super

    OdpowiedzUsuń
  26. Na piłce nożnej w ogóle się nie znam, ale kartka super i obdarowany pewnie będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super kartka dla malego ale myślę że i duży kibic byłby szczęśliwy gdyby taką otrzymał

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój 10 letni syn powiedział ; rewelacyjna ;) ja też tak mówię fajowy pomysł ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kartka dla fana piłki nożnej i Barcelony :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kartka Pani Szczypiorkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj! na pewno taka kartka chłopca ucieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. wierszyk mnie powalił! :-)
    dla fana tematu- bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna karteczka, a piłkarz wygląda jakby miał zaraz z rozmachu z niej wyskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trudno zrobić męską kartkę - świetnie Ci się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow. Super męska kartka dla fana piłki i jeszcze do tego wierszyk. Zgadzam się z Monią kartka dla mężczyzny (niezależnie od tego czy ma lat 6 czy 60) to nie jest prosta sprawa, a tu coś rewelacyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kartka dla fana :) W sam raz w gusta a takie są najlepsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna, pomysłowa karteczka/1 Super pomysł/Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka Ty kreatywna jesteś osoba! Świetna interpretacja footballu w kolorze szczypiorkowym. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie sobie poradziłaś z tematem, idealna kartka dla fana FCB, zapewne był bardzo zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna karteczka dla kibica Barcy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)