Obserwatorzy

czwartek, 2 listopada 2017

Kartka z barankiem Shoun

Dziś chciałam Wam pokazać kartkę na osiemnaste urodziny. Kartka miała być koniecznie z barankiem Shoun;)







Zarówno kartka jak i koperta 3D zrobione są w całości z papierów Lemoncrafta, z kolekcji "Maleńkie Cuda".
Uwielbiam tworzyć z tej kolekcji! Jest taka delikatna, dziecięca, ale i romantyczna. Żałuję tylko, że tak trudno ją kupić, teraz też nie ma jej w sklepie:(
Z pracą wstrzeliłam się akurat w wyzwanie ogłoszone na blogu LEMONCraft.


Tytuł wyzwania to "Maleńkie cuda".
Mimo, że moja praca jest dla osoby na pograniczu wieku dziecięcego i dorosłości, mam nadzieję że spełnia wymogi.

Dziś jakoś tak się złożyło, że wszystko kręci się wokół Lemoncraft;) Dla mnie najważniejsza rzecz - dostałam zamówione papiery z najnowszej kolekcji, i nie tylko;) To tylko połowa zamówienia;)
Papiery są cudowne!
Nie mogłam się oprzeć i już zaczęłam tworzyć;)

Pozdrawiam Was cieplutko:) Jutro piątunio! Z nadzieją na weekend może jakoś się wytrzyma.

23 komentarze:

  1. Kartka z moim ulubieńcem porannym haha. Piękna karteczka. A zakupy wspaniałe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zakupy rzeczywiście udane. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Super karteczka!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :-)
    P.S. A osobiście czekam z niecierpliwością na pierwszą fioletową pracę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      Fioletowa kartka już jest;) Mam tylko nadzieję że zdjęcia wyszły w miarę dobre, bo przy tej pogodzie, a przede wszystkim przy szybko zapadających ciemnościach jest z tym problem.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. baranek na luziku! ślicznie wyszło! a ten papier w motylki, rewelacyjny! ciekawe co z niego wyczarujesz! miłego piątunia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi właśnie chodziło, by był na luzie;) Dzięki:)
      Pozdrawiam ciepluteńko:)

      Usuń
  4. Aniu karteczka śliczna jak zawsze , ale tych zakupów to Ci troszkę zazdroszczę. Cudne te papierki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, cudne! Dziękuję za ciepłe słówka:) Buziaczki:)

      Usuń
  5. Aniu, karteczka jest cudna. I ma motylka, to może dorzucisz ją do wyzwania w KTM?:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, karteczek z motylkami u mnie więcej;) Muszę zerknąć do KTM, jeśli można wskoczyć tylko na gościnne występy to na pewno jakąś dodam;)
      Dziękuję:) Buziaczki:)

      Usuń
  6. Baranek jest jedyny w swoim rodzaju :-)))
    Nie ma to jak pasja, to i papierami człowiek się ciesz ;-)
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu, tylko pasjonat może cieszyć się papierkami hihi.
      Dziękuję Skarbie:) Buziaczki:)

      Usuń
  7. Karteczka z barankiem rewelacyjna:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu karteczka super, jak zawsze a ta owieczka jaka fajna :)
    papiery cudne, ale ja póki co to sobie o takich tylko marzę, nie "pracuję" na oryginalnych niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu:)
      Kochana, nie jest sztuką robić z takich pięknych, ale tak jak Ty - z tego co masz.
      Buziaczki:)

      Usuń
  9. Aniu:) ja stara baba...uwielbiam tego baranka:) Karteczka sliczna!!! Na papierkach się nie znam...ale pasję i radość rozumiem, miły stan:)
    Dziękuję Ci jeszcze raz za wszystko:)
    Pozdrawiam i buziolki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka z owieczką jest rewelacyjna.
    Aniu, Twoje wszystkie karteczki są najcudowniejsze na świecie!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  12. "Luzacka" karteczka. Super 😃
    Całkiem spore zamówienie przyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje kartki to maleńkie cuda, ta również :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh!! The card is wonderful!!! Lamb really liked)))) Thank you from LemonCraft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)