Obserwatorzy

piątek, 23 czerwca 2017

Pożegnania

Dziś dzień pożegnań. Z dziećmi żegnałam się tylko na dwa miesiące,
i mimo że je kocham, to jednak chciałabym, aby były to bardzo długie miesiące;)
Żegnaliśmy też nasze dwie koleżanki odchodzące na emeryturę... oj, jak im zazdroszczę!
Były łzy wzruszenia, pamiątkowe prezentacje, albumy, no i oczywiście karteczki. Tak się utrwaliło, że od wszystkich pracowników robi Karolinka - nasza sekretarka,  ja robię od ZNP.
Chciałam, by były podobne, a jednocześnie różne.
Pierwsza jest dla koleżanki uczącej muzyki...






Druga dla koleżanki z edukacji wczesnoszkolnej, uczącej również matematyki.




Kto robi karteczki ten wie ile czasu to wszystko zajmuje, tym bardziej jeśli kaźdy element robimy samodzielnie, często dłużej niż pierwszy poród ;) Jednak zachwyt obdarowanych wynagradza wszystko.

Na zakonczenie demotywatorek;)

Wierzcie mi, tak właśnie, może nie wyglądam, bo wiadomo fryzjer, manicure, pedicure, ale dokładnie tak się czuję, jak przeżuta i wypluta... na szczęście nareszcie odpocznę, odgruzuję dom, odchwaszczę ogród i będę miała więcej czasu na czytanie, bloga i odwiedziny u Was.

Pozdrawiam ciepluteńko:)

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że są już wakacje. Przynajmniej odpoczniesz.
    Korzystaj z tego czasu, relaksuj się, ładuj akumulatory.
    Karteczki prześliczne, róża też.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, udanych wakacji Tobie życzę :) karteczki zachwycające :)
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anusiu, ja dziś dokładnie tak wyglądałam, bo złapał mnie deszcz i zmokła nie tylko moja kreacja, ale również nażelowana fryzura:)
    Karteczki są cudne i będą wspaniała pamiątka.
    Kochana, życzę Ci wspaniałych wakacji i przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuś, kartki piękne.
    Wreszcie wakacje, życzę Ci wspaniałego odpoczynku, korzystaj z dobroci i piękna Twojego ogrodu. Dobrych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i widać że robione z sercem. Szczęśliwych wakacji życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. owocnego wypoczynku. nabrania sił na kolejny rok życzę.
    A karteczki śliczne te z nutkami robią wg mnie furorę.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu to odpoczywaj teraz ile tylko się da :)
    Karteczki zrobiłaś prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahhaha !! ta sówka mnie rozbawiła Kochana, ale jajcrska! karteczki są pięlme Kochana Moja :* Chciałabum żeby moja Mamusia poszła na Emeryturę już i była tu u mnie w Irlandii . A też ma na imię Mariola hiihhi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te karteczki:)Wspaniałych wakacji Aniu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji, Aniu :-) Kartki jak zwykle piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki,również Ci życzę udanych wakacji,i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana karteczki sa boskie. Odpowiada mi taka stonowana kolorystyka. Piekne. Demotywatorek rozbawił mnie z rana. Rozumiem doskonale jak bardzo potrzebny Wam wypoczynek. Zycze Ci wiec wspaniałych wakacji z mnostwem fajnych wrazeń i pieknej pogody

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu kochana karteczki sa boskie. Odpowiada mi taka stonowana kolorystyka. Piekne. Demotywatorek rozbawił mnie z rana. Rozumiem doskonale jak bardzo potrzebny Wam wypoczynek. Zycze Ci wiec wspaniałych wakacji z mnostwem fajnych wrazeń i pieknej pogody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)