Obserwatorzy

sobota, 24 czerwca 2017

Pożegnanie z przedszkolem...

a raczej zerówką, młodzi są wyczuleni na tym punkcie;) Filip wciąż mnie poprawia, że chodzi do ZERÓWKI, nie do przedszkola hihi.
Ewelina w imieniu rodziców poprosiła mnie o zrobienie podziękowania w formie obrazu. Nie jest to mój pomysł, pokazała mi na zdjęciu, więc nie znam autora. Nie jest to zupełne powielenie pierwowzoru, ale ogólny zarys. Powiem Wam, że jestem zadowolona z tego co powstało, mam nadzieję że Pani Filipa (która jest moją koleżanką z zarządu ZNP) też się podobało.
 Papier oczywiście z LemonCrafta, kwiaty z foamiranu. Po raz pierwszy robiłam różyczki i jestem z nich zadowolona.





Dziś pogoda dla mnie idealna, 23 stopnie, pochmurno, ale nie pada. Za chwilę jedziemy z kolezankami nad jezioro, robimy imprezkę na powitanie wakacji;) Jutro natomiast targi ogrodowo-rękodzielnicze, mam nadzieję że dam radę, tzn. na pewno dam radę, żeby tylko nie było za gorąco;)
Jeszcze tylko parę róż z ogrodu...

Róża okrywowa BONICA
Wcześniej kwitła słabo, od dwóch lat, kiedy przesadziłam ją w inne miejsce, szaleje!



 Wielkokwiatowa -HOCUS POCUS


Wielkokwiatowa CHOPIN


 I pozostałe ... NN







Miłego sobotniego odpoczynku Wam życzę:)

17 komentarzy:

  1. Piękne jest to podziękowanie, będzie wspaniałą, sentymentalną pamiątką.
    Róże kwitną Ci Aniu prześlicznie. Zachwyciła mnie odmiana Hocus Pocus - nigdy takiej nie widziałam.
    Życzę Ci miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wspaniała, niezwykła pamiątka. Ale ten rok szkolny szybko zleciał, prawda?
    Już sobie wyobrażam, jak te róże muszą cudnie pachnieć.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka a słowa jeszcze piękniejsze. Różyczki ładne ... a kwiaty woow. cudnie się rozwinęły.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne róże! Super podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka ☺ kwiaty cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzdycham sobie z lekką zazdrością;-) na widok takich różanych okazów! A pamiątka śliczna i pięknie wykonana, myślę że to bardzo fajny pomysł na pożegnalny upominek i wiele innych okazji. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna pamiątka, nie jedna Pani chciała by taką dostać.Róże przepięknie u Ciebie kwitną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chopin - przepiękna :-) Podoba mi się taka forma podziękowania, może zawiśnie na ścianie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała pamiątka!!!Cudowne róże!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna pamiątka, masz Aniu zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra pamiątka.
    I tu się zgadzam ,że Nauczyciel to najważniejsza osoba w życiu każdego z nas.
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,
    Pani Filipka będzie zachwycona piękną pamiątką. Róże u Ciebie zjawiskowo kwitną.
    Miłej zabawy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Twoje róże są przepiękne, i te ogrodowe i te foamiranowe. Bardzo lubię różyczki wszelakie, ale najbardziej herbaciane. Zarówno obrazek jaki i kartki z poprzedniego posta są świetne. Bardzo mi odpowiada ich kolorystyka. W brązach , beżach i bieli są genialne.
    Z demotywatora się uśmiałam , musze go podesłać mojej córce :-).
    Buziaczki wielki i odpoczywaj !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jakie piękne podziękowania :) Cudowna pamiatka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i elegancka pamiątka dla Pani:)Ślicznie ozdobiona kwiatami:)
    A Twoje róże zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło pewnnie otrzymc takie śliczne podziekowania. Twoje roże są cudowne. Sama uwielbiam ten czas gdy pokazują co potrafią i wtedy właśnie są prawdziwymi krolowymi kwiatow. To wyjatkowy rok dla roż. Kwitną bajecznie. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe podziękowanie. A róże zarówno ręcznie robione jak o te w ogrodzie są obłędne. Śpiszę sobie nazwy może uda mi się jakaś zakupić w mojej okolicy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)