Obserwatorzy

środa, 28 czerwca 2017

Kartki urodzinowe dla mężczyzn i prezent

Jak dziś parno..., kurcze, rozpływam się:(

Wciąż mam zamówienia na kartki, do tego tych które zrobiłam do tej pory, a  nie było czasu pokazać mam na kilkadziesiąt postów;)
Dziś dwie kartki na 30 urodziny. Kwiatki z foamiranu robione przeze mnie, cieszę się bo już zaczynają mi się podobać.
Pierwsza dla Łukasza...






Druga dla Macieja...





Jakiś czas temu znałam i podałam odpowiedź na zagadkę Dusi z bloga Syndrom Kury Domowej odnośnie budki dla nietoperzy. Za zagadkę przewidziana była nagroda, dziś właśnie do mnie dotarła;) Oto ona, cudowna podusia! Zresztą Dusia robi różne piękne rzeczy, a Jej poduszki są rewelacyjne.


Dusiu Kochana, dziękuję:):):) Jestem szczęśliwa że udało mi się jako pierwszej, dzięki temu mam takie cudeńko:)

Miałam jeszcze pokazać parę rzeczy, ale grzmi coraz bardziej, muszę wszystko wyłączyć:(
Pozdrawiam i dziękuję że jesteście i do mnie zaglądacie:)

21 komentarzy:

  1. Aniu widzę że z kartek nie umiesz wyjść :-) Ale przynajmniej doskonalisz swój warsztat , choc w zasadzie nie ma co doskonalić bo Twoje kartki od dawna są doskonałe. Foamiranowe kwiatuszki cud miód.
    Podusia jak marzenie na takiej to same kolorowe sny
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki!
    Śliczną poduchę otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!
    Śliczną poduchę otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki ładne, eee cudowne, tak miało to zabrzmieć.
    A poduszeczka śliczniutka.
    aaa i GRATULACJE !
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje poduszek od Dusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusie dostałaś prześliczną, gratuluję!
    Karteczki zachwycające! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki w super kolorach- błękit świetnie prezentuje się, a co do upominku, miło mi że sprawił Tobie tyle radości, mam swoje zasady i jeśli obiecuje niespodziankę to nie może być od niechcenia, to ma sprawić radość......ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jakie cudne są te kartki...chyba jesteś wypoczęta i wena pracuje jak należy :-)
    Podusia też śliczna, można na niej pewnie wygodnie wypoczywać ...
    Pozdrawiam pochmurnie, bo burz na szczęście u nas jak na razie nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są przepiękne:)Poduszeczka od Dusi rewelacyjna:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki piękne, a podusia rewelacja:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas właśnie spadła ściana deszczu, pogrzmiało dobrze, ale jeszcze słychać w oddali pomruki. A powietrze pachnie teraz jak w raju ;) Śliczne kartki; z tego wynika, że nie tylko ja mam sporo niepublikowanych prac... Pozdrawiam cieplutko ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,
    robisz niezwykłe karki. Podusia urocza.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszły te karteczki Aniu. Twoje foamiranowe kwiaty są urocze, szczególnie spodobały mi się te białe.
    Podusia jest świetna, serdecznie gratuluję.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, karteczki dla panów są super. Pierwsza podoba mi się szczególnie (niebieski kolor i motylek:)
    Piękną podusię dostałaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiatki stworzyłaś i od razu powstały super karteczki. I do dla facetów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, że i z kwiatkami kartki są bardzo męskie :) Szczególnie zachwyca mnie to tło w kratę, tak idealnie spasowane z pozostałymi elementami.
    A poduszka prześliczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki, a podusia cudna:) Nadrabiam dzisiaj zaległości, więc wpadam do Ciebie już po raz czwarty:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki piękne, kolorystycznie odpowiada mi zwłaszcza ta dla Łukasza. Gratuluję ślicznej wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)