Obserwatorzy

niedziela, 10 sierpnia 2014

Niedzielne leniuchowanie

Tak, dziś się leniłam...
Zrobiłam obiadek i... leżałam na huśtawce, podziwiałam swój ogród...







 objadałam się malinami...
 i śliwkami...
podglądałam ptaki, ...

... aż jeden się zdenerwował ...
 ... no to pobiegałam za ważką...


ale jak zobaczyłam jej minę, to posłusznie wróciłam na huśtawkę i ... dziergałam hehe. A myślałyście że dziś nie będzie podkładek???

Kolorystyka podobna do tych z wcześniejszego  posta, ale inny wzór i zrobione nie z włóczki, tylko z kordonka Maxi


Wykonane według kursiku mojej ulubionej Ani Crochet


Zrobiłam jeszcze jeden zestaw w innej kolorystyce, ale pochwalę się w następnym poście;)

A Wam jak minęła niedziela???

Od jutra ma być chłodniej, i tego się trzymajmy;)
Pozdrawiam i dziekuję za przemiłe komentarze:)

27 komentarzy:

  1. Piękną miałaś niedzielę.
    Rozmarzyłam się oglądając Twoje zdjęcia.
    Mnie jak zwykle "nosiło".
    Poniosło mnie do Krakowa. To tylko 80 km autostradą A-4. Wracając pojechałam zobaczyć ruiny zamku Tenczyn.Wróciłam około 18-tej.
    Aniu, miłego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekam Lusiu za foto relacją;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzę, że fajnie było. Miałaś co podziwiać bo piękny i ciekawy masz ogrod. A podkładki jak zawsze świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś Aniu co podziwiać :) Ogród piękny. Śliczne zdjęcia przyrody. Podkładeczki urocze, ten wzór mi się bardziej podoba :)
    Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny ogród Aniu i jest co podziwiać. Ja dziś nie leniuchowałam, byliśmy u naszej wnusi która dziś skończyła dwa miesiące. To był wspaniały dzień.
    Śliczne są te Twoje podkładeczki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jutra chłodniej? fajnie , tylko, że u nas od tygodnia jest chłodniej:( masz piękny ogród i motor w rękach- co wejdę to są już gotowe następne podkładki:) ja dzisiaj kończyłam zaprawiać ogórki i tyle
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam:) Rzadko mam okazję tak totalnie leniuchować, dlatego z każdego dnia się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. A z ogórkami walczyłam wczoraj;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ja pinkolę ale wdepnełaś w te podkładki na amen . Ale są ślicznkutkie więc działaj ile wlezie :-) A Twój ogród śliczny , te malinki tak realistyczne że aż się chce po nie sięgnąć!!! Zdradź mi tylko mały sekret jakim aparatem robisz te fotki ???
    MIłego spokojnego cieplutkiego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, nie mam jakiegoś wypasionego aparatu, robię Olympusem SP-620UZ, taki jak tutaj
    http://www.mixelectronics.pl/olympus-sp-620uz-czarny-61197

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Aniu:)
    Tobie również życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ogród, to nie dziwię się, że i niedziela piękna. Też tak miałam, więc Cię rozumiem. Można patrzeć, patrzeć i się zachwycać itd
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A już myślałam, że stał się cud...i naprawdę leniuchowałaś na na 100 procent...a tu fligulec z makulcem:)
    są dziergadełak,fajne zresztą! Aniu jak Ty masz pięknie w swoim ogródku, bardzo mi się podoba, oj bardzo! I jakie super zdjęcia zrobiłaś z podglądania, fantastyczne!!!
    Buziaki przesyłam i chłodnego tygodnia Ci życzę hihihi:)pa, dobrej nocy...pewnie już spisz i przeczytasz dopiero jutro...

    OdpowiedzUsuń
  14. A figusia z makusiem Ewuś hihi, wcale nie śpię, dziergam hehe.
    Dzięki skarbie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ja naiwna. Czytając początek myślałam, że faktycznie leniuchowałaś. A Ty tylko trochę odpoczęłaś od komputera i blogowych koleżanek:))) Podglądałaś ptaszki i owady( hehehehe) a jeszcze wydziergałaś podkładki kolejne i piękne. Ja spacerowałam po Wrocku, wciąż odkrywam coś nowego. Wieczorem leniuchowałam rysując obrazek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. MIŁEGO I KOLOROWEGO DNIA:) PA PA PA:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jak dobrze czasami tak poleniuchować.
    Lato mamy i ciepełko...
    Jakie te podkładki są idealnie zrobione...
    Ależ masz zdolne ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiaty, również uwielbiam podglądać zwierzęta, szkoda, że czasem nie mają do mnie cierpliwości ;) Podkładki świetne, ten wzorek jest bardzo fajny, ale i tak listków nic nie przebije ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak trzymać, trzeba umieć odpoczywać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz co podziwiać to i podziwiasz :) ja nie miałam tak wypasionej niedzieli, ale o tym na maila Ci napiszę.
    Podkładki prześliczne, super połączenie kolorków, przez co są też słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę odpoczynku w ogrodzie :) nasza działka jest bardzo zarośnięta i na razie chodzimy i ciężko na niej pracujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne podkladki , bardzo oryginalne i nie spotykane :) Uczylam sie szydelkowac dzieki Ani Crochet :) A zdjecia sa cudowne

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wypoczynek w ogrodzie, piękne zdjęcia. Plus za ważkę- to któryś z szablaków, możliwe że krwisty (mało cech widzę by powiedzieć na 100%) u mnie też pod domem latają i uwielbiam ich buźki :) podkładki ekstra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim ogrodzie aż miło odpoczywać :) Podkładki śliczne i takie równióteńko zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. To prawda, jest co podziwiać! Piękny ogród :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)