Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Walentynkowy hurt

Co prawda do Walentynek jest jeszcze trochę czasu, ale od następnego tygodnia mamy ferie, więc w szkole obchodziliśmy je dziś. Ja akurat jestem na leżącym zwolnieniu, więc mogłam uczestniczyć w nich tylko myślą...
W klasie mam  śliczne Walentynki i przystojnych Walentych  i do nich to właśnie przygotowałam takie karteczki. Miałam mało czasu, więc nie są jakieś wymyślne - ot, po prostu, by się moje dzieciaczki ucieszyły i by nie było tak, że kilkoro dostało walentynki, a pozostali patrzyli z zazdrością.


7 komentarzy:

  1. wysyp pięknych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację - masowa produkcja ale ładniutka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki!! i każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To piszę jeszcze jeden komentarz tym razem oglądam z wielkim zachwytem twoje karteczki:)
    Jestem pod wielkim wrażeniem twoich prac, jesteś wszechstronnie uzdolnioną osóbką:) Ciekawe czym nas jeszcze zaskoczysz?
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Anulka.Karteczki śliczniutkie.Na pewno każdego ucieszy takie cudo.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Anu!Widzę ,że nic nie robisz sobie z choróbska i tworzysz!Sliczne są te pocztóweczki.Dużo zdrówka!Ela.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)