Obserwatorzy

piątek, 31 lipca 2020

Przeczytane w lipcu

Witajcie!
Jak ten czas leci! Dopiero zdawałam relację z przeczytanych czerwcowych książek, a już ostatni dzień lipca i czytelnicze podsumowanie tego miesiąca.

Kontynuuję uczestniczenie w dwóch wyzwaniach - u Ani Jacewicz  i u Lidzi Czytamy książki, gdzie w kwietniu obowiązują literki 

Lipiec miałam bardzo pracowity, dlatego przeczytanych pozycji mniej, ale pod względem przeczytanych stron nie mogę narzekać.

Zapraszam, może i Wam coś się spodoba:)

Wioletta Sawicka "Czas próby" 640 stron. 
Piękna książka! Polecam.

W - Wioletta C - Czas U - usta


Jadwiga Courths-Mahler "Cierniowy szlak" 168 s.
Przeczytałam, bo tytuł pasował do literki, ale szkoda czasu.

W - ...  C - Cierniowy   U - usta


Lucinda Riley "Siostra Burzy", 576 s.
To druga część cyklu "Siedem sióstr". Świetna! Polecam.

W - ...   C - ...   U - ....


Laila Shukri "Perska nienawiść", 448 s.
To czwarta część cyklu "Perska miłość". Pierwsze trzy czytałam już jakiś czas temu, zachwyciły mnie,  pani bibliotekarka pamiętała i gdy tylko zakupili następne części od razu je dla mnie odłożyła.
Akcja przeniosła się już do Polski, chociaż jest też Majorka i Kuwejt. Treść w dalszym ciągu mnie zachwyca. Polecam całą serię.

W - ...   C - ...   U - usta


Laila Shukri "Perska zmysłowość", 430 s.
To piąta część cyklu "Perska miłość". Treść dotyczy koleżanki głównej bohaterki poprzednich części. Trochę mniej mi się podobała, ale mimo wszystko przeczytałam z zainteresowaniem.

W - ...   C - ...  U - usta


Podsumowanie

W nawiasach /.../ sumuję kolejno ilość stron w bieżącym roku, natomiast w  (...) oznaczenia dla Lidzi.

58. Wioletta Sawicka "Czas próby" 640 s. /21 344/  (W,C,U)
59. Jadwiga Courths-Mahler "Cierniowy szlak" 168 s.  /21 512/   (C,U)
60. Lucinda Riley "Siostra Burzy", 576 s.   /22 088/  
61. Laila Shukri "Perska nienawiść", 448 s   /22 536/   (U)
62. Laila Shukri "Perska zmysłowość", 430 s.   /22 966/   (U)

W lipcu przeczytałam 5 książek, co dało 2 262 strony.
Od początku roku 62 pozycje, na łączną liczbę 22 966 stron. 


Wciąż mnie coś trafia z tymi zmianami bloggera:( 
Do tej pory też miałam stary, wcześniej odrzuciłam zmiany, teraz jeszcze raz udało mi się wrócić do starej wersji, ale czytałam że będzie obowiązywała tylko do końca lipca:( Mam nadzieję że się opamiętają, bo nowa ma wiele wad. 

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

13 komentarzy:

  1. U mnie, póki co jeszcze, jest stary blogger, więc nie wiem o czym piszecie, ale już się boję. Zastanawiam się, po co ludzie zmieniają rzeczy dobre, które działają i się sprawdzają? A zmieniają zawsze na gorsze, niestety :(
    Co do książek to całkiem sporo Aniu przeczytałaś i widzę fajne pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, niezły wynik w tym miesiącu.
    Ja dzisiaj zadebiutowałam na nowym bloggerze (bo stary będzie dostępny tylko do 24 sierpnia) i muszę powiedzieć, że nie było źle. Może to kwestia przeglądarki (używam Firefoxa). I nawet odkryłam fajną funkcję - po zamieszczeniu zdjęć w tekście można sobie je przeciągać myszką i przestawiać w dowolne miejsce.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mnie Małgosiu uspokoiłaś. :D

      Usuń
    2. Może rzeczywiście to kwestia przeglądarki, ja mam Google Chrome. Jednak jeśli coś udoskonalają to powinno działać na wszystkich(

      Usuń
  3. Brawo, za tyle przeczytanych książek. Zawsze po takich postach chce mi się czytać. hehe Oj, nie chcę nowej wersji bloggera, jest dużo gorsza. Nie wiem, ale jak już zmieniają to z sensem, a w tej nowej wersji jest mało sensu. Aż boję się jutro wejść na bloga i zobaczyć niwą wersję....może się przyzwyczaimy....no ale nie wiem, po co te zmiany, skoro jest dobrze...
    Pozdrawiam cieplutko. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, niezle, niezle. Mam tez ksiazke Lucindy Riley, czeka na swoja kolej, ale ostatnio malo czytam, bo jakos nic mnienie pochlania. Czytam, ze Tobie bardzo sie podoba, wiec moze po nia siegne wkrotce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę już u którejś z Was z kolei książki Lucindy Riley - chyba się muszę im przyjrzeć :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    Ps. Piękny wynik czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się będzie przyzwyczaić do nowego bloggera :) Spróbowałam ale stary wydaje mi się bardziej czytelny. Niezły wynik Aniu i pozycje ciekawe.
    Uściski na weekend!

    OdpowiedzUsuń
  7. Parę książek znam,resztę zapisałam:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Aniu, nic z tego nie czytałam. Ja tam cały cas jestem na starym blogerze. Wczoraj pisałam posta i mi nic nie zmienił. Oby i u Ciebie tak było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wynik nie istotny a 5 to dobry jakby nie patrzeć :) najważniejsze by miło spędzić czas :) haha ja trochę zalatana więc dziś mnie zaskoczyła nowa szata blogera i szlak mnie trafia, że te udoskonalenia -tak ogólnie piszę robi ktoś komu się nudzi, a niekoniecznie są dla nas dobre ...mi nie wchodzą zdjęcia muszę przeciągać jak jeszcze coś wymyślą to polegnę ...weszły takie duże i nijak z tym coś zrobić (czasu mało kiedy to ogarnąć- a ja jestem jakaś mało kumata z tymi programami, systemami i czort wie z czym jeszcze)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych przez Ciebie książek :-)

    Powoli przyzwyczajam się do nowego bloggera, co i rusz odkrywam odsyłacze, które w starym były widoczne, a w nowym są schowane i podobnie jak Beata T. miałam problem ze wstawieniem zdjęcia, ale już to ogarnęłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)