Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2018

Dziękuję

Dziś będzie długi post, ale tak to jest, gdy świat blogowy staje się wielką rodziną. Chciałam podziękować Wam za wszystkie życzenia telefoniczne i mailowe oraz te bardziej namacalne, czyli kartki i prezenty:)
Mamy nową listonoszkę i już w pierwszych dniach pracy zaczęła na mnie podejrzliwie spoglądać hehe, a na pewno dokładnie mnie zapamiętała;)

Dziękuję
Ani/pawannie

Hani

Madzi

Lidzi
Danusi

Ani

Beatce




Ewuni


Dziewczyny moje kochane, po prostu brak mi słów, jesteście niesamowite! Dziękuję Wam najpiękniej jak potrafię:) Dla Was najpiękniejsza z moich hortensji (bukietowa Phantom)

Żeby nie było;) Sama też kupiłam sobie prezent;)
Mini maszyna do szycia.
Dawno temu, kiedy to czasy wymuszały kreatywność, coś tam szyłam, ale proste rzeczy typu: firany, zasłony, pościel, później już mnie nie ciągnęło do maszyny, tym bardziej że moja siostra pięknie szyje, więc nie było potrzeby. Tę maszynę kupiłam z myślą o kartkach;) Jak nauczę się ją obsługiwać będą przeszycia;)

Na upały wszyscy narzekamy, ja od zawsze mówilam że jestem chłodnolubna, dla mnie nawet 25 to za dużo, wolę zimę, bo wtedy gdy za zimno można się ubrać, a przy tych upałach co??? zdjąć skórę:(
Jedynym lekiem jest basen, ale przecież nie mogę w nim cały czas leżeć, bo pracy dużo, a spać? może w jakimś małym baseniku;)
Życzę Wam ochłody, by odetchnąć od tych upałów, a sama uciekam podlewać, to jedyna praca która teraz sprawia mi przyjemność;)
Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

  1. Śliczności dotarły do Ciebie Aniu.:) Dziękuję za piękną hortensję i jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego.:) Uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne prezenty aniu dostałaś , wiele podobnych i u mnie zagościło, tylko mi sie pods dziękczynny w grafiku nie mieści więc pochwalę nieco później :-)
    Basenu zazdroszczę ja mogę co najwyżej w wannie się zanurzyć.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, te kartki to znak, jak wielu ludzi Cię kocha i szanuje. Wszystkiego co najlepsze, moja droga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego, super karteczki i prezenty dostałaś. Fajne sa takie blogowe przyjaźnie i cudownie że o sobie pamiętamy :) Oj do takiego basenu to ja bym chętnie wskoczyła, tym bardziej że w domu wanny nie mam co najwyżej prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki od dziewczyn dla Ciebie.
    I ja chociaż spóźniona życzę wszystkiego co najlepsze! Zdrówka przede wszsytkim bo ono najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko... wszystkiego dobrego z okazji byłych imienin... no cóż... w pobliżu nie mam żadnej Ani i.... pomyliłam lipiec z sierpniem ale to nic... może jakoś nadrobię ?
    buźka :)
    śliczne prezenciorki z Twoim, własnym oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności dostałaś, ale pamięć innych w tym wszystkim najważniejsza. Piękne hortensje, uwielbiam :-) Pozdrawiam serdecznie (nie piszę - gorąco :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Aniu, choć spóźnione ( bo poświęciłam się całkowicie Wnukom) ale najszczersze życzenia wszystkiego, co piękne Ci ślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prezenty dostałaś :) a i sama sobie śliczne cudeńko sprawiłaś. MI tam upały nie przeszkadzają. Zimy nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, kochana. Blogowe przyjaźnie są wspaniałe, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty dostałaś!!! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki i prezenty otrzymałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana choć spóźnione ale najszczersze życzenia, wszystkiego najlepszego!!!!!! Wspaniałe prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja gapa! Wszystkiego naj-naj-najlepszego, wszystkiego czego chcesz - z poślizgiem, ale szczerze :-) Otrzymałaś piękne dowody sympatii i pamięci od blogowych znajomych :-) Co do upałów to fakt, skóry się nie zdejmie, ale jak się duuużo pije (wody, oczywiście), to da się wytrzymać, a zimą - no cóż - żeby nie marznąć musiałabym się obwijać szalami jak mumia, czyli z twarzą włącznie, ale na szczęście to nie ten krąg kulturowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło jest dostać tyle dowodów pamięci :)
    Hortensja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)