Obserwatorzy

sobota, 19 maja 2018

Komunia Święta cd.

Myślę że za chwilę Wam się znudzą te kartki komunijne, ale cóż poradzić, taki sezon:)
Dziś jeszcze kartki z ubiegłego tygodnia, czyli na Komunię 13 maja. Wszystkie są dla chłopców(w tym tygodniu z kolei robię więcej dla dziewczynek), wszystkie w formacie 15x15 i w kopertach 3D.

Dla Igora







Dla Bartosza




I dwie dla Szymona










Na koniec jeszcze chciałam się pochwalić;)
Wygrałam candy u Edyty i torebka już u mnie;)

Dziękuję Edytko:) Torebka jest przepiękna!

Pozdrawiam cieplutko wszystkich tu zaglądających i dziękuję za miłe słowa jakie zostawiacie w komentarzach:)
Jutro jadę na Targi Wierzby i Wikliny, ciekawa jestem z jakimi zakupami wrócę;)

20 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie znudzą się Twoje karteczki. Co jedna to ładniejsza i mam problem z wyborem tej naj. Aniu jesteś niesamowicie pracowitą osóbką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko... jesteś niesamowita :) Karteczki przepiękne!
    Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są Anusiu, szczególnie ta z Panem Jezusem. Masz przepiękne wykrojniki!
    Serdecznie gratuluję Ci wygranej, torba jest ekstra.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki nie znudzą się , bo są za każdym razem inne i cudowne :-)
    Przywieź zdjęcia , co tam było na tych targach :-)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu my tylko oglądamy i to za każdym razem piękne rzeczy, więc nam to się raczej nigdy nie znudzi. Ale, że Ty jeszcze nie masz dość, tyle tych komunijnych kartek zrobiłaś... :) A wygrana torba super. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kartki są rewelacyjne. Szczerze podziwiam za ilość kartek pierwszokomunijnych, które Pani wykonała. Ja bym chyba skapitulowała po kilku. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pamiątki Aniu, a szczególnie podoba mi się ta z Panem Jezusem. Gratuluję wygranej, bardzo ładna torba. Pozdrawiam Aneczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero hurcik... hihi wszystkie ładniutkie !
    torebka pierwsza klasa... w sam raz... dla mnie... hihi z tego co wiem nie przepadasz za kocikami
    buźka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię dotykać kotów, ale te torebkowe nie mają sierści, więc wszystko okey;)

      Usuń
  9. Niesamowite kartki, jedyne w swoim rodzaju. Gratulacje wygranej, torba jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie dla odmiany prawie same dziewczęce wersje, aż mi papierów zabrakło:-)Gratuluję wygranej i zazdroszczę wyprawy na targi, chociaż dla mojego budżetu domowego takie targi nie są wskazane:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej torby! Podziwiam Twoje karteczki, kiedy Ty je robisz w takich ilościach? Ale cieszę się, bo mamy co oglądać. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękno nie nudzi się nigdy, a Twoje kartki są piękne i to bardzo :-) Torba świetna, gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, takie piękne i różnorodne kartki jak Twoje nigdy, przenigdy się nie znudzą.
    Gratuluję fantastycznej torby i przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki <3 Wczoraj na podwójnej komunii byłam :P
    Gratuluję torebki, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne przepiękne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne pamiątki!!!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękne kartki!:) Zainteresowała mnie też koperta - sama ją zrobiłaś, czy miałaś jakąś bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Koperty 3D robię sama.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Piękne karteczki i super torba. Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)