Obserwatorzy

czwartek, 24 maja 2018

Kartki na osiemnastkę

Witajcie!
Dla odpoczynku od kartek komunijnych dziś trzy karteczki na osiemnastkę Kuby. Nie wiem jak Wy, ale ja stanowczo wolę robić karteczki dziewczęce, mogę wtedy zaszaleć z koroneczkami, motylkami, kwiatkami itp. Nie lubię robić męskich, a już trzy dla jednego jubilata to tragedia;) No cóż, szału nie ma, ale zrobiłam, więc pokazuję.






By post nie był zbyt surowy, dokładam jeszcze cos smacznego i coś ładnego;)

Smaczne, oczywiście owoce, których w tym roku jest zatrzęsienie. Z jednej strony dobrze, ale z drugiej owoce siłą rzeczy są mniejsze.
Czereśnia...


Jagoda kamczacka

A teraz coś ładnego, czyli kwiaty.
Zmuszona byłam przesadzić rododendrony z pąkami kwiatowymi, myślałam że nie zakwitną, a tu niespodzianka. Krzewy są już stare, wysokie, od dołu ogołocone, ale po kwitnieniu je przytnę i może za rok będą ładniej wyglądały.


Wejgela, wyrzucona za płot, udowadnia że nie zasłużyła na taki los.

Rozpoczynają kwitnienie moje ulubione goździki pierzaste.
Dziękuję za to że tu zaglądacie i zostawiacie tyle miłych słów:)
Pozdrawiam cieplutko:) Jutro piątunio to i humor lepszy;)

22 komentarze:

  1. Aniu, wiadomo że dla dziewczynek fajniej się robi, ale i te męskie super Ci wychodzą, ta pierwsza świetna, a ta z motocyklem super :)
    A kwiaty i owoce super, pięknie Ci rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę dopisać się pod tym co napisała Lidzia. Bardzo fajne karteczki Aniu, a ogród - cudowny. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Aniu, nawet nie wiesz jakbym chciała być na miejscu Jakuba i dostać tak wspaniałą kartkę. Myślę że pomimo tego, że są to kartki męskie, to wyszły Ci one znakomicie. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu piękne wyzwanie - kartki wyszły Ci wspaniale i któż by takiej nie chciał dostać :) Kwitnące urocze i jak smacznie tylko pozazdroszcze tylu owoców :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piątunio to jest to. Kartki męskie zrobiłaś piękne, choć zgadzam się z Tobą, że nie ma to jak kobiece - ukwiecone i ozdobione. Kwiaty i owoce to takie skrawki raju na tym ziemskim padole - jak dobrze, że istnieją!
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, bardzo pięknie dopracowane. :) Jeszcze takich jagód nie jadłam, a spróbować bardzo chcę. hehe Bardzo przyjemny post, a zdjęcia kwiatów zawsze cieszą oko. Pozdrawiam serdecznie, cudownego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Aniu, karteczki dla facetów robi się dość trudno. Tobie udało się doskonale to zadanie. Dla mnie naj, naj to chyba druga w tę kratkę. Fajnie wygląda. Choć motocyklista też świetny. Sama nie wiem. Mam tez staruszka różanecznika i trochę się boję ruszać, a nawet nie wiedziałam, że można je przyciąć by się zagęściły? Pokaz proszę jak wyglądać będzie ten przycięty różanecznik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jutro jadę podziwiać kórnickie różaneczniki bo mój osobisty się w tym roku zbuntowała i ma jednego kwiatka:-) Karteczki mi się podobają bo jak wiesz ja prostak;-) kartkowy więc taki minimalistyczny, męski styl mi odpowiada:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię robić kartek męskich. Twoje wyszły Ci świetnie. Ciekawie połaczyłaś i tekturki i papier i delikatnie przemyciłaś kwiatuszki.
    Zdjęcia z ogrodu piękne. Owoce na mojej młodej czereśni zjadły ptaki. Działkę mam oddaloną od domu 10 km i nie mogę tam bywać codziennie. Były szybsze niż ja. Kwiaty urocze. Bardzo lubię zapach gożdzików na równi z konwaliami i bzem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu wszystkie trzy wyszły pięknie:)
    nie lubię robić męskich kartek i ich unikam, ale myślę że tą drugą to sie zainspiruję;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki wyszły ci wspaniale! Kwiaty piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki -podziwiam za różne ujęcie tematu:) Piękne zdjęcia z ogrodu -ta jagoda kamczacka wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale sobie poradziłaś Aniu, karteczki są prześliczne! W ogrodzie bardzo smakowicie, ten rok rzeczywiście jest bardzo urodzajny. A ja już jagódki kamczackie zebrałam :) Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki zrobiłaś. Trzecia budzi mój największy zachwyt, taka wielce męska. Podziwiam Twoje kwiaty i owoce w ogrodzie. Szkoda, że na balkonie takie nie urosną:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki dla mężczyzny to jest wyzwanie, a jeszcze do tego na 18 urodziny, no to już egzamin:) Zdałaś go na szóstkę! Fajna kartka.
    Mój wnuk skończył w marcu 18 lat, ale kartki nie dostał tylko zrobiłam mu foto-album:)
    Ogród kwitnie pięknie, a czereśnie to moje ulubione owoce. Chodzę pod drzewo i podjadam, razem ze mną podjadają szpaki:)
    Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak wyszły ci karteczki bardzo eleganckie .
    Podobają mi się...
    Smaczne , bo ja bardzo lubię czereśnie , ech moje ulubione owoce...
    Kwiatków w tym roku zatrzęśienie i bardzo dovrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tam, oj tam - piękne są te kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe karteczki!!! W ogrodzie przepięknie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne karteczki i przepiękne zdjęcia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jest łatwo zrobić trzy różne męskie kartki dla jednej osoby na tą samą okazję. Tobie wspaniale się to udało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)