Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2018

Karteczka wielkanocna

Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę wielkanocną, to już jedna z ostatnich przed świętami
Zrobiłam ją zgodnie z wyzwaniem w Kartkowym ABC , teraz literka E czyli Eko-Przydaś
Baza kartki zrobiona jest z tektury(okładka bloku technicznego), do tego paski z tektury falistej i sznurek jutowy.



Na szczęście już za mną ciężki tydzień, właśnie rozpoczęłam trochę spóźniony (dopiero wróciłam z zebrania zarządu ZNP) weekend. 
Pozdrawiam cieplutko:)


22 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Aniu. Życzę spokojnego i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka - grafika pięknie ją ożywia.
    Miłego weekendu, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka E jak Eko!
    No to odpocznij sobie w weekend:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, bardzo eko, ale jak dla mnie rewelacja. Ma taką bardzo fajną "równowagę" w kompozycji - według mnie oczywiście. Podoba mi się bardzo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudna ta eko kartk. Świetna grafika
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem szczęściarą bo mogę ją podziwiać z bliska :) Dziękuję Anusiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka , miłego weekendu i spokojnego :-)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Anusiu, świetna kartka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu,kolejna przepiękna karteczka:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ta karteczka z wykorzystaniem okładki z bloku,super pomysł 😃
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie takie eko-klimaty. W sumie to skromnie jak na Ciebie ubrana ale to akurat coś co uwielbiam najbardziej:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest i jest idealnym przykładem na to, że mniej znaczy więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna eko świąteczna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)