Obserwatorzy

piątek, 7 października 2016

Zaszalałam

Pamiętacie mój rozcięty palec? Szwy już dawno zdjęte, ale palec mniej sprawny, mam nadzieję że z czasem będzie lepiej.
Sama o tym nie pomyślałam, na szczęście podpowiedziano mi że przecież jestem ubezpieczona, więc powinnam dostać jakieś odszkodowanie;)
Dostałam;)
Postanowiłam niespodziewaną kasiurę dobrze spożytkować. Wymyśliłam, że oprócz blizny chcę mieć inną, namacalną pamiątkę;)

Już od dawna marzyłam, chociaż wiedziałam że to nierealne, że nawet Mikołaj nie będzie w stanie przynieść mi takiego prezentu, dlatego wykorzystałam okazję i mam...
 ... własnego Big Shota;)


 Od razu zakupiłam kilka wykrojników, pozostałe mam nadzieję dostawać;) Rodzina już nie musi wymyślać co mi kupić w prezencie hihi.

Dziś dzień bez deszczu, nawet wyjrzało słoneczko, może w ogrodzie zagości złota polska jesień, bo na razie tylko nieśmiało puka do drzwi;)

 Irga błyszcząca powolutku zaczyna łapać kolorki.

 Hosty jeszcze zielone, tylko jedna poczuła jesień.
 Jeszcze w zieleni trzmielina oskrzydlona...
 ...i winobluszcz.
 Na koniec delikatne, ale jakie piękne kwiatki jagody goji.

Za czasów mojego dzieciństwa  krzewy jagód goji(kolcowoju chińskiego) rosły jako dzikie chaszcze, z siostrą robiłyśmy sobie w nich kryjówki, i nikt nie wiedział że jej jagody to taki rarytas dla naszego zdrowia.

Pozdrawiam i życzę Wam wspaniałego weekendu:) Uwielbiam piątkowe popołudnia;)

26 komentarzy:

  1. Aniu droga, gratuluję wspaniałego zakupu, mam nadzieję, że radość z jego użytkowania wynagrodzi Ci ból paluszka.
    Piękne fotki jesienne. Ja też kocham weekend:)
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Aniu !!! gratuluję Ci udanego zakupu,teraz będziesz robić dopiero piękne kartki,no i się zacznie :))
    Bo zawsze brakuje jakiegoś wykrojnika hi,hi,i nowości się pojawiają :)))) wiem co mówię :-)
    Buziaczki dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Aniu !!! gratuluję Ci udanego zakupu,teraz będziesz robić dopiero piękne kartki,no i się zacznie :))
    Bo zawsze brakuje jakiegoś wykrojnika hi,hi,i nowości się pojawiają :)))) wiem co mówię :-)
    Buziaczki dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze-w miarę możliwości-należy sobie sprawiać radość:) gratuluję zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, cudowny zakup!
    To będzie się teraz dużo w temacie karteczkowym działo...
    Twórczego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,
    gratuluję wymarzonego zakupu. Jest bardzo piękny. Świetnie zrobiłaś!!!! Niesamowite, u Ciebie zakwitły jagody goji? Myśmy dzisiaj wykopali kilka krzaków, nie kwitną nie owocują.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, kupiłam w ubiegłym roku dwa patyczki i kwitną. Mam nadzieję że będą też jagody.

      Usuń
  7. Super zakup! Na pewno wykorzystasz go na maksa, a rodzinka faktycznie będzie miała na długo problem prezentów z głowy :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt,zaszalałaś na całego,ale co tam raz się żyje.
    Aniu uważaj na siebie ,nawet z tą maszyną wszystko się zdarzyć może,oby nie ,prawda.Choć na żywo nigdy nie widziałam,ale "nigdy nie mów nigdy ".
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, zakup boski, moj maz swojego palca pewnie juz nigdy nie zegnie... A kase z ubezpieczenia kazal na konto osz. Przelac😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, zakup boski, moj maz swojego palca pewnie juz nigdy nie zegnie... A kase z ubezpieczenia kazal na konto osz. Przelac😀

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zakup, ja jeszcze jestem na etapie składania funduszu na naszynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło;-) Dużo frajdy z nowej zabawki Ci życzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś? Dopiero teraz będziesz szalała z pięknymi karteczkami:) A i Mikołaj zna podpowiedź co rzucić pod choinkę:)
    U mnie jesień bardziej zaawansowana - u Ciebie w ogrodzie to jeszcze prawie lato.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anuś, cieszę eis razem z Tobą, że zrealizowałaś swoje marzenia, chociaż przyczyniły się do tego niefajne okoliczności. No ... to teraz będzie się działo ...
    Przekaż nasze gratulacje Andżeli i Damianowi, bo dopiero teraz się doczytałam.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprzęcior zakupiłaś cudny, nie zazdraszczam, bo mam, może tylko koloru, bo jak ja kupowałam ( uparłam się na okrągłe urodzinki, co by mi pieniążki dali to SE coś kupię :), to były tylko czarne. Później odkryłam tańsze źródełko zakupów :)
    Pozdrawiam i udanej zabawy z nowymi zabawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Własną krwawicą za niego zapłaciłaś. Czasami tak bywa. Gratuluję nabytku. No to teraz dopiero będą karteczki, a i problem z prezentami z głowy 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zakup! Pozdrawiam serdecznie! Miłego weekendu!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję świetnego zakupu i niech Ci dobrze służy!! Mocno przytulam ( palec też 😊) zdrówka i spokoju❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli rzeczywiście nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały zakup , na pewno przyda ci się Aniu, wykorzystasz go na maksa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anusia jak ja się cieszę , że masz taką fajną pamiątkę !! co tam blizna, zagoiła się a Ty zyskałaś narzędzie pracy . Będziesz super zadowolona i na pewno wykorzystasz ją doskonale.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. no to poszalałas! :-)
    to dopiero czubek góry lodowej...
    teraz wydasz majątek na wykrojniki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)