Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

Dla chorych dzieciaczków

Praca, papiery, papiery, papiery = brak czasu!!!!!!!!!!! By nie zwariować, nawet kosztem snu, coś tam staram się rękodzielniczyć. Dziś pokażę hafciki, które, razem z hafcikami Kolorowych Niteczek, polecą do Celinki ... pamiętacie?, ta cudowna osóbka, mobilizuje wszystkich i szyje przepiękne podusie dla dzieciaczków, które zostały pokrzywdzone przez los. Myślę, że miło jest się dzieciaczkowi np. w szpitalu, przytulić do takiej radosnej, własnej podusi.

Ta z hafcika mojej córci...

A tu już moje nowe hafciczki...





... i hafciki moich  Kolorowych Niteczek.
Wrzesień to czas zbiorów... wczoraj zerwałam część słoneczników, trochę zjemy, a reszta będzie na zimę dla sikorek...

 Dynie niech jeszcze rosną, nie mam na nie czasu...




 Znów kwitną róże....


Miłego weekendu:):):)

7 komentarzy:

  1. A u ciebie jak zwykle sielsko, przepiękne owoce w ogrodzie, no i te hafciki niesamowite. Zwłaszcza żabki mnie urzekły. Ja ostatnio rzadko siadam do haftowania, ale bardzo tego żałuję,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna hafty, a Twojej Córci najsłodszy :) W ogrodzie jesień widać, a ławeczka bardzo się przydała hihi Ciekawe czy Twoje winogrona rosłyby u mnie? Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny:)
    Asiu, na pewno by rosły, tylko muszę doczytać jak je rozmnożyć hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne podusie tworzy Celina... i już tak długo...dzieciaczki na pewno zadowolone !
    hafciki oczywiście też śliczne i dopracowane
    na winogron... nie mogę patrzeć... hihi
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne hafciki:) Jestem przekonana, że miło przytulić się do takiej podusi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafciki - wszystkie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu przeurocze hafciki ale będą wspaniałe podusie :)))
    Śliczne kwiatuszki i owoce smaczne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)