Obserwatorzy

środa, 29 marca 2017

Podaj dalej

Witajcie!
Dziś post poza programem;) W marcu przewidywałam jeszcze tylko pokazanie kartki na zabawę u Uli, której zresztą do tej pory nie ma, po prostu nie wyrabiam, stanę jednak na głowie i coś wykombinuję;) Dziś jednak, po powrocie z pracy czekało na mnie ogromne pudło, które obejrzałam z każdej strony, nazwisko nadawcy nic mi nie mówiło, no więc niecierpliwie otwieram (a nie było łatwo), a w środku...
Wow! Szybciutko zerknęłam w kartkę "Uśmiechnij się" i już wszystko jasne;)
Parę dni temu zapisałam się u Ulki z Kluskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... na zabawę Podaj dalej, nie spodziewałam się tak szybko prezentu, a już na pewno nie takiego wypasionego, jak to mówi młodzież... zresztą zobaczcie... Od razu przepraszam za jakość zdjęć... mało tego że robiłam je późno, to jeszcze dziś po południu zachmurzyło się, zaczął padać deszcz, a nawet chwilami grad. Teraz gromadzą się jakieś dziwne chmury, kto wie czy nie rozpęta się burza:(

Cudowny, zjawiskowy obraz! Wciąż go oglądam i szukam najlepszego miejsca, gdzie go zawiesić;)


Oprócz niego: wspaniałe jajko, króliczek, słodkość, przepiękne karteczki, serwetki i mnóstwo innych przydasi, które na pewno znajdą swoje zastosowanie.



Dziękuję Uleńko:) Sprawiłaś mi wielką niespodziankę i ogromną radość:)

Zasady zabawy mówią, że każdy kto bierze udział w "Podaj dalej", po otrzymaniu prezentu, musi ogłosić taką zabawę u siebie na blogu i zrobić prezenty dla dwóch osób, które zechcą kontynuować ją u siebie.

Ogłaszam zatem zabawę "Podaj dalej".
Pierwsze dwie osoby, które wyrażą w komentarzu życzenie kontynuowania zabawy, czyli obdarzenia prezentami dwóch osób, otrzymają ode mnie prezent-niespodziankę.
Na przygotownie i wysłanie prezentu mamy rok, ja oczywiście tak długo nie będę zwlekała, ale lojalnie uprzedzam, że wcześniej niż w wakacje pewnie nie dam rady.
Jeśli macie ochotę, zapraszam do zabawy:)


Zostawiam Wam moje hipeastrum z przeprosinami, że zajrzę do Was dopiero w weekend, na razie mam bliskie spotkanie z papierologią, gotuję na jutro obiad, no i czeka na zrobienie karteczka:(
Pozdrawiam cieplutko:)

20 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty dostalas, w szczegolnosci ten obraz ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś... ja chcę od Ciebie cosik:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Będziesz cosik mieć, jesteś pierwsza;)
      Buziaczki:)

      Usuń
  3. Aniu cieszę się, że Ci się podoba :) tak jak Ci już pisałam strasznie obawiała się czy Ci się spodoba... tym bardziej cieszę się i cała przyjemność po mojej stronie, że mogłam Ci dzisiaj sprawić trochę radości i jeszcze niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi się podoba!!! Nie wiem dlaczego się obawiałaś. Dziękuję jeszcze raz Uleńko:)

      Usuń
  4. Same wspaniałości, Aniu, otrzymałaś.Gratuluję. Serdeczności życzę i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności dostałaś od Uli!
    Też miałam tę przyjemność 😌

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki Ulcia Ci wysłała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Upominki były na bogato ! Obraz rzeczywiście przyciąga uwagę :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za udział:) Poproszę o Twój adres na maila (w zakładce po lewo).
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. No to miałaś dziś farta, cudny obrazek Ulcia zmajstrowała a i reszta paczuszki cudowna. Ja też dziś dostałam niespodziankę, Mikołaj chodzi u nas cały rok.
    Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny prezencik, a obrazek jest fantastyczny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nonono:) jakie piękne prezenty dostałaś!!! Szczęściara:)
    Pozdrawiam, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenty. Też chodzę z obrazkiem od Ulci i zastanawiam się gdzie go powiesić haha. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty dostałaś Aniu,a obraz wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty otrzymałaś od Uli:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)