Obserwatorzy

piątek, 24 marca 2017

Marcowe karteczki - zabawa u Ani

W marcu pojektantką została Danusia , szefowa Artystek-Kolorystek. Co nam zaproponowała widoczne jest na banerku.

Oto moje wypocinki;) Najbardziej zadowolona jestem z koguta i ewentualnie z okolicznościowej, pozostałe nie wyszły tak jak bym chciała, ale nic już nie poradzę.

kogut + czerwony



jajo + paseczki


ośnieżone drzewo  + brokat
Wrrrr, nigdy więcej brokatu!!! Jeszcze na drugi dzień w pracy świeciłam się jak... nie powiem co, bo grzeczna jestem! 
Użyłam brokatowej taśmy, mogłabym na tym poprzestać, ale gdzie tam, sypnęłam na choinkę i gwiazdki, ... co z tego jak i tak aparat go nie łapie:( 




bukiet + wstążka
Kartka robiona była z myślą o konkretnej osobie, dlatego wiedziałam już jaka kolorystyka. Użyłam kwiatki z foamiranu od Marylki z Weekendowych robótek, zresztą i na poprzednich karteczkach też wykorzystałam parę przydasi od Niej.





Jeszcze banerek
Miłego piątkowego popołudnia:) To najpiękniejsza część weekendu;)

18 komentarzy:

  1. Witaj Kochana !! Pozdrawiam cieplutko i posyłam dużo, nie bardzo dużo pozytywnej energii !!! Zgadzam się z Tobą, piątkowe popołudnie to najpiękniejsza część weekendu. Miałam dziś rano mega wielkiego leniwca, za oknem słonko , świeże rześkie wiosenne powietrze i jeszcze tylko wytrzymać te 8h i weekenddd ! :) Co do Twoich karteczek to powiem tak, chyba masz słabszy dzień ? Zrobiłaś takie piękne cuda a opisujesz jakby to były inne kartki!! Kartka z folkowym kogucikiem cudo ! Radosnych Świąt z jajkiem to elegancja i szyk !! Gwiazdkowa z brokatem wowwwww !! I nie marudź ze nie widać brokatu bo ja wszystko widzę! :)) A z bukiecikiem to romantyczna fantazja !! Ściskam Cię mocno i niech moc bedzie z Tobą dobra Kobieto <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, karteczki są super, a kogut oczywiście najlepszy. Podziwiam Cię za brokatowe szaleństwo, ja bym się nie odważyła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne i pomysłowe karteczki, a ta ostatnia jest zachwycająca!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wszystkie karteczki są super :) bardzo mi się podobają. Ja z brokatem nie szalałam, właśnie żeby uniknąć tego świecenia ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki, Aniu, a kogucik porwał mnie do tańca- jest zajefajny ;) Serdeczności weekendowej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko kogut wymiata💐, a ta kartka z bukiecikiem skradła mój serducho, pozdrawiam.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki Aniu :) kogut najlepszy :) super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te twoje karteczki, wszystkie mi się podobały, wszystkie :-))
    Cieplutkiego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki:) I wykorzystałaś prześliczny zimowy widoczek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, to musiałaś pięknie wyglądać, błyszcząca jak choineczka :)
    Karteczki super, dziś jednak moje serducho skradła ta z bukietem, piękne kwiatuszki i śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kogut wymiata,ale pozostałe też są piękne:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Kogut, wiadomo, król kurnika i podwórka, więc musi wyglądać najlepiej, ale i pozostałe kartki są bardzo ładne, a tymi zielonymi rombami chciałam podkleić mojego golfa, ale brzydko mi się wydrukowały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kogut wygląda tak dostojnie,że tam nic więcej już nie trzeba,jest cudnie.Pozostałe karteczki również piękne,a ta z bukiecikiem kwiatów to jakby coś dla mnie,lubię takie kolorki w karteczkach,jest wiosennie i żywo .
    Pozdrawiam Cię Aniu ciepluśko i buziaki ślę ku Cię

    OdpowiedzUsuń
  14. Anusia ciesze się, że jesteś nadal w zabawie i że mogę podziwiać Twoje cudne kartki. Poradziłaś sobie z tematami wyśmienicie. Ale dziś mam swoje dwie faworytki. Po pierwsze ten bukiecik , jest cudny romantyczny i taki wiosenny.
    Po drugie kartka bożonarodzeniowa. Ja mam chyba jakieś skrzywienie bo uwielbiam takie zimowe widoczki z ośnieżonymi domkami.
    Oczywiście kogucik i jajo też mi się bardzo podobają.
    Buziaczki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki ,zwłaszcza ten folkowy kogut :-D Ale ośnieżony pejzażyk też fantastycznie wygląda :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki:) Karteczka z kogutem to moja faworytka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)