Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Błękitna niespodzianka

Wczoraj dostałam paczuchę od Asi ... spodziewałam się jej, wiedziałam że będą roślinki, ale to co zobaczyłam w środku wywołało u mnie dziwną reakcję - wytrzeszcz, palpitację, śmiech i łzy szczęścia... zresztą zobaczcie sami...
Może jednak zacznę od prezentu zrobionego przez Asi córcię - Sylwię. Koniecznie do niej zajrzyjcie - to młoda, a jakże utalentowana osóbka. Zrobiła, specjalnie dla mnie, przepiękny notes! Zawsze o czymś takim marzyłam!!! Sylwuś, bardzo dziękuję, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła osobiście Cię wycałować:)



 Natomiast od Asi dostałam... przede wszystkim cudowną cukiernicę, z moimi ulubionymi niezapominajkami...

 kaktusika w pięknej doniczusi...
 osłonkę... Asia zapamiętała, ze kiedyś podziwiałam u Niej takie cudo hehe
 tak sobie tylko przymierzyłam;)
 ... i jeszcze: lakiery, mydełko i kawę i parę innych drobiazgów...
 ... no i oczywiście roślinki - i to ile!!!
 Asiu, nie wiem jak mam Ci za to wszystko dziękować... cały czas mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w realu:):):)

Wczoraj miałam 36 w cieniu, dziś już o niebo lepiej... nie patrzyłam na termometr, ale słoneczko często chowało się za chmury, wiał wiatr, było już czym oddychać. Zebrałam następną porcję ziół do suszenia...
 ... i włożyłam pierwsze swoje ogórki z gruntu...
 W ogrodzie wszystko kwitnie, nawet nie wiadomo co pokazać...
 Ponieważ post wyszedł długi, więc dziś tylko pierwsze lilie...


I jeszcze ważne ogłoszenie...
Zakładamy stowarzyszenie, na razie pod roboczą nazwą Akademia Rękodzieła Artystycznego... szczegóły na blogu ASI , koniecznie zajrzyjcie - my, artyści-rękodzielnicy musimy trzymać się razem!!!

Dziękuję że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słówka:):):)
Słoneczka życzę:)

8 komentarzy:

  1. Witaj Aniu:)
    Dziękować to ja powinnam, Ty wiesz za co:) Jak dziękować? Twoja radość jest najlepszym podziękowaniem:):)
    Lilie śliczne:) Zakwitły też Twoje żółte dwa liliowce, niby takie same ale nie, różnią się kształtem płatków:) Jagody już w słoikach.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jakie Ty masz szczęście, takie piękne prezenty dostałaś, wszystko śliczne!!! Cukiernica z niezapominajkami urocza!!!
    Przepiękne lilie-smolinoski!!! Ogórków już Ci zazdroszczę hi hi:)
    Buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, piękny powód do radości, taki promyczek usmiechu w połączeniu z Twoimi żywymi kwiatami- to chyba życie ( a przynajmniej jego lepsza strona).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że notesik się podoba. Mia łam taką nadzieję :)
    Pozdrawiam serdecznie.



    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prezenty dostałaś!Lilie przepiękne!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudne prezenty dostałaś.Ja też już zbieram ziółka,a lilie masz cudne.Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudności dostałaś ale wiesz...
    moja cukiernica ładniejsza... hehehe
    ( też od Joasi )

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za cuda i cudeńka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)