Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Biżuteryjnie

Całą noc padał deszcz  - fajnie się spało, natomiast dzień był słoneczny i tylko cudowne 25-26 stopni - żyję i rozkwitam twórczo hehe.
Kiedyś wymyśliłam sobie takie naszyjniki, może pamiętacie? Znów postanowiłam parę wydziergać...

Pierwszy w odcieniach fioletu... można go nosić na dwa sposoby - tak...
 ... i tak


Drugi w odcieniach brązu...


Muszę Wam powiedzieć, że dojrzałam do wystawiania i sprzedawania swoich prac. Do tej pory udzielałam się charytatywnie: poduszki dla chorych dzieci, Magiczny Kocyk, Artyści Dzieciom, WOŚP i lokalne koncerty charytatywne... oczywiście nie  zaprzestaję tej działalności, ale by móc się udzielać, trzeba mieć kasiurę na materiały. Oczywiście również dobrze by  było zasilić kurczący się domowy budżet...  Już wcześniej zgłosiłam się do wystawiania prac na blogu Jarmark domowy , jednak raz wystawiłam tam biżu i  wycofałam się, może zacznę ponownie... Teraz założyłam też swój sklep na blogu Srebrna Agrafka , tam właśnie poszły pokazane naszyjniki. Życzcie mi powodzenia:)

No i tradycyjnie - ogrodowo...
Papryczka chili zaczyna łapać kolorek

Maczki kalifornijskie pięknie rozświetlają rabatkę

Zaczynają rozkwitać rozchodniki okazałe... na pierwszym planie "Matrona"

Canny... dużo ich nie sadzę, bo nie mam możliwości przechowywania.
 Na dziś tyle... teraz uciekam robić porządek w moich przydasiach... hehe. Ciągle je porządkuję, a nic nie mogę znaleźć... muszę opracować jakiś schemat, ale jak się nie ma miejsca, to nawet najlepiej opracowany schemat nie pomoże!

Mam jeszcze pytanko, a właściwie dwa....
Jak zrobić, by komentarze wyskakiwały w innym okienku ?
Jak ustawić kto najwięcej komentuje?

Buziaczki dla Was... i proszę zostawiajcie maciupeńkie komentarze - one są najlepszą motywacją do prowadzenia bloga:):):)

11 komentarzy:

  1. Śliczne naszyjniki, życzę szybkiej sprzedaży :) A w ogrodzie jak zawsze cudnie, moja papryczka też zaczyna się czerwienić.
    Jeśli chodzi o komentarze to:
    wchodzisz na projekt lub nowy post, potem klikasz ustawienia, następnie komentarze i to prawie koniec. Musisz tylko w miejscu formularza komentarzy, zatwierdzić wyskakujące okienko. To wszystko. A listę osób komentujących ściągnęła mi Sylwia. Jutro prześle Ci link, chyba, że ktoś zrobi to wcześniej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małą pomoc w sprawie lity komentatorów już przesłałam na e-maila :)
    Mam nadzieję, że pomogłam :)
    Miłej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny za błyskawiczną pomoc:) Okienko z komentarzami już widzę, że mi wyskakuje... co do komentujących nie jestem pewna - zobaczymy:)
    Buziaczki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia:) to moja córcia, dała się przekonać aby pomóc Ci jeszcze dziś, ściągnęłam Ją z łóżka. Ma wakacje, a chodzi spać wcześnie, jak zawsze.
    A w tym linku musisz sobie jeszcze określić ile chcesz mieć osób, to tam gdzie u Sylwii jest - 10
    Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty mogłaś córcię z łóżka ściągać!!!
    A ja i tak okazałam się sierotą komputerową - nie działa...uuuu.Poczeka do jutra, a właściwie do dziś...może mi Sylwia wytłumaczy łopatologicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardziej podoba mi się fiolecik, bardzo lubię ten kolor, brąz mniej:) Trzymam kciuki za powodzenie w sprzedaży! Ogród przepiękny!!! Dobranoc, buziaki na noc:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Aniu ... oba ładne ale jednak fioletowy urokliwszy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się zdecydowanie bardziej podoba fiolet ;)
    Dzięki dziewczyny:) Miłego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu naszyjniki jak zwykle zarąbiste i cóż więcej ja mogę powiedzieć.Pozdrówka i do następnego napisania.

    OdpowiedzUsuń
  10. To i zostawiam bo miło jak ktoś coś skrobnie ;) Urocze roślinki - foteczka z rozchodnikiem ach och :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)