Obserwatorzy

czwartek, 29 kwietnia 2021

Kartkowanie u Ani i co przeczytałam w kwietniu

 Witajcie!

Doszłam już do skrajnego minimalizmu w ilości postów, ale na razie tak musi zostać, nie mam czasu ani na życie blogowe ani towarzyskie w realu. Przepraszam:) Cieszę się na te trzy dni wolne, chociaż nie mogę powiedzieć że będą wolne, bo oprócz zamówień muszę nadrobić domowo-ogrodowe zaległości:(

Rzutem na taśmę zrobiłam dwie kartki na zabawę u Ani. Teraz jestem na etapie komunijnych, więc nijak pasowały mi te zieloności, o guziku nie wspominając hehe, ale okazuje się że chyba nie jest tragicznie.

Zresztą oceńcie same...



Druga może być na dowolną okoliczność.



Wykorzystałam obie mapki i zrealizowałam wytyczne, czyli jest kolor zielony, są też guziki. 

Kartkowanie według mapki

I kolaż...


By nie tworzyć tasiemca, od razu przechodzę do tego co przeczytałam. Nie będę się rozpisywała, bo tak się złożyło że w kwietniu przeczytałam wszystkie 5 tomów cyklu "Grzechy młodości" Edyty Świętek.

Długo się za nie zabierałam. Czytając pierwszą część już chciałam sobie odpuścić, ale od połowy zaczęła mnie wciągać, a następne tomy czytałam z prawdziwą przyjemnością. Moja punktacja... Za pierwszy tom dałam 7/10, pozostałe 8/10, czyli warto przeczytać.

Edyta Świątek "Grzechy młodości":

1. Rzeka kłamstw, 432s.

2. Echa niewierności, 448s.

3. Cień zbrodni, 448s.

4. Szczyty chciwości, 448s.

5. Pokłosie przekleństwa, 496s.











Trzymajcie się kochani zdrowo i nie wierzcie, że na emeryturze ma się więcej wolnego czasu;) Życzę Wam wspaniałego weekendu:)

18 komentarzy:

  1. Widzę, że w temacie kartek nie ma dla ciebie rzeczy niemożliwych :) Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie obie są rewelacyjne i na pewno się spodobają:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń rozjaśnia, ożywia. Super pomysł z dodaniem jej do pierwszej karteczki. U mnie też ostatnio minimalim w postahc, jakoś mniej się chce pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać odpowiedni odcień zieleni i do komunii też pasuje;) Obie kartki są prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu nie ważne, że mało postów.. pomyślał by kto ze na emeryturze będziesz miała więcej czasu.. a tu dupa blada. Ale wiesz kiedyś to się skończy mam nadzieję i ten blog będzie dla Ciebie odskocznią.
    Bardzo dziękuję za polecenie kolejnych książek zapisałam , mam na uwadze :-)
    Co do kartek cieszę się niezmiernie że dałaś radę , no i zawarłaś w nich wszystkie wytyczne. Obie mi się niezmiernie podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sobie poradziłaś z wyzwaniowymi wytycznymi, a zieleń dodaje kartkom świeżości. Coś mi się wydaje, że saga Świętek mogłaby mi się spodobać - póki co dodałam na półkę w Legimi. Pozdrawiam i życzę spokojnej majówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, karteczki prezentują się pięknie. I chętnie się zapoznam tymi książkami.
    Pozdrawiam serdecznie, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki,. Świetny wynik czytelniczy. Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wyszły te kartki, szczególnie właśnie ta komunijna.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne Aniu ale jestem pod wrażeniem tej komunijnej, gratuluję pomysłu. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komunie najczęściej są wiosną więc kolor zielony jest jak najbardziej na miejscu. Kartki stworzyłaś przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Aniu!
    Ale się porobiło. W czasie aktywnej pracy publikowałaś średnio 12 - 14 postów miesięcznie. Obecnie jest jeden w miesiącu i bardzo się cieszę, że jest chociaż ten jeden! Kartki komunijne prześliczne, jestem pewna, że się spodobają.
    Droga Aniu, życzę Ci dużo zdrówka w tym zwariowanym świecie i przesyłam moc uścisków i serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kartki Aniu. A Świętek jest wśród moich Ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne karteczki. Podziwiam za trzymanie się wytycznych.
    Czasem są takie momenty, że gdzieś trzeba zwolnić a za czymś popędzić do przodu.
    Zdrówka ogólnie, bo ono najważniejsze a reszta się potoczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. haha tak to jest gdy jest sie na emeryturze podobno na nic czasu nie ma ;)
    Aniu wspaniałe karteczki pewnie ilość hurtowa będzie :) O seriami czytasz chyba mam 1 cz ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki ANiu, ta komunijna świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu nikt nie powiedział, że kartki na komunię muszą być białe, niebieskie czy różowe. W zieleniach tez prezentują się świetnie. Twoje karteczki na zabawę są wyjątkowo ładne, chyba dlatego, że nie miałaś czasu na nadmierne kombinowanie. Takie zawsze wychodzą świetnie. Ilość przeczytanych książek zachwyca przy chronicznym braku czasu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)