Obserwatorzy

sobota, 5 października 2019

Na różowo

Witajcie!
Dziś post kartkowy;)
Wiecie że robię bardzo dużo kartek, nie chcę Was nimi zanudzać, dlatego staram się przeplatać posty kartkowe z innymi, chociaż nie zawsze się to udaje, bo wiadomo że kartki robi się szybciej niż wyszywa czy szydełkuje.

Przeglądając folder "kartki do pokazania" rzuciło mi się w oczy, że robię bardzo dużo różowych. Nie, nie jest to mój ulubiony kolor i zupełnie nie wiem z czego to wynika.
Jednak dzisiejsze różowości są planowane, Pani Młoda bardzo lubi ten właśnie kolor.

Na ten sam ślub zrobiłam trzy kartki, oto pierwsza z nich...




Druga...




I trzecia, od rodziców...






Jeszcze wszystkie trzy razem dla porównania, że mimo różowości jednak każda jest inna, ma inny papier, liście, kwiaty, tekturki, kompozycję itp ...
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze:) Pozdrawiam:)

19 komentarzy:

  1. o dziwo róż jest bardzo lubianym kolorem. Kartki wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię różowy więc dla mnie sa super. Patrzę na każdą jedną i nie potrafiłabym sie zdecydować która najładniejsza, każda ma w sobie coś szczególnego, coś zachwycającego. Pięknie Aniu te kartki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy nie jest moim ulubionym kolorem ale takie pudrowe odcienie zawsze wyglądają znakomicie i dodają romantyzmu :) Pięknie skomponowałaś Anusiu swoje karteczki.
    Wpadł mi w oko wykrojnik z kwiatami i listkami - śliczny jest!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Ewą delikatne odcienie różu są takie romantyczne i zmysłowe. Dzięki temu Twoje karteczki Aniu, są znakomite!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Aniu, ja tam lubię róż i lubię bardzo Twoje kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne, ja bym wybrała tę trzecią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, ja tam lubię różowy więc prace z jego użycie mogę oglądać na okrągło :)) Poza tym różowy jest uniwersalny i pasuje do wielu okazji :)) Twoje karteczki są śliczne!:) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te różowe kartki , a Twoja kreatywność Aniu jest niesamowita. Tyle tych kartek robisz a nie ma chyba dwóch identycznych.
    Świetne są te wykrojnikowe literki i podoba mi się rozwiązenie z napisem na "fali"
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności Aniu. Lubię pastelowy różowy kolor i brudny róż, ale za nonowymi kolorami nie przepadam. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki Aniu nam pokazałaś i nawet ten różowy kolor mi nie przeszkadza, bo w odcieniu który jeszcze toleruję;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Wszystkie trzy są wspaniałe:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy lubię a w połączeniu z takimi pięknymi zdobieniami i mistrzowskim wykonaniem Twoje karteczki prezentują się genialnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki Aniu!!! Jesteś wszechstronnie uzdolniona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ty wybierasz ten różowy kolor, czy ci którzy zamawiają kartki?
    Pozdrawiam Aniu serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu podziwiam wciąż Twoją pracowitość i kreatywność, bo jak zauważyła wcześniej Ania, Nie ma dwóch identycznych kartek, a przecież to nie łatwe robić tyle kartek i każda jest inna. Tym razem karteczki w różu, choć ten kolor uwielbiam w kwiatach, to na kartkach niekoniecznie, jednak o gustach się nie dyskutuje. Każdy ma prawo kochać inne kolory. Pozdrawiam serdecznie i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutkie, różowiutkie i śliczniutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowe karteczki są prześliczne, romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i bardzo różne karteczki :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)