Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2019

Radosna żyrafa

Witajcie!
Po wielu stresujących dniach nareszcie i dla mnie wyszło słońce;) Nie mówię tu o tym co wciąż niemiłosiernie praży z nieba, ale udało mi się załatwić bardzo ważną dla mnie sprawę, oczywiście musiałam wymyślać różne obejścia, bo ja mam zawsze pod górkę, ale nie ważna droga, ważny efekt. Mówię półsłówkami, bo to jeszcze nie jest to o czym marzę, ale jest dobrze, dlatego z tej radości wyszyłam radosną, tęczową żyrafę.


Mam nadzieję, że żyrafa przyniesie i innym trochę radości, bo jest przeznaczona na celinkę, czyli podusię dla chorego dziecka.
Wyszywałam ją resztkami mulin, dlatego leci też na zabawę "Wymiatamy resztki" u Moniki

Na zakończenie jeszcze paru moich ogrodowych gości;)



Dziękuje Wam za odwiedziny i ciepłe komentarze i pozdrawiam serdecznie:)

12 komentarzy:

  1. Aniu kochana, w takim razie gratuluje sukcesu :)) Małymi kroczkami, ale zawsze do przodu :)). Żyrafka jest super - zapewne wywoła sporo uśmiechu, mój już jest :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, super radosna żyrafka. Cieszę się, że udało Ci się załatwić ważną dla Ciebie sprawę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrafka wyszła Ci bardzo fajnie, radosna i wesolutka! Ogrodowi goście też nie zawiedli ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ta tęczowa żyrafka i świetnie Aniu że sięgnęłaś po igiełkę, tak dawno hafcików u Ciebie nie było.
    Trzymam kciuki za pomyślny finał :-), mnie zostało 111 dni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie było, ale cały czas wyszywam, tylko trochę większe obrazy;)
      Buziaczki:)

      Usuń
  5. Żyrafa bardzo radosna. Ja też bardzo lubię podglądać mieszkańców mojej działki i ogrodu i łapać ulotne chwile z ich udziałem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna! Rozumiem, że podtekst tęczowy to tylko przypadek 😂
    A co to za pszczoła na sterydach na ostatniej fotce? Chyba jakiś imigrant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie wydarzenia nawet radość z tęczy potrafią zepsuć. Moja żyrafa jest prawdziwie tęczowa, ma siedem, nie sześć kolorów;)
      Co do pszczoły czy czegoś podobnopszczołego sama się zastanawiałam i nie mam pojęcia co to takiego;)

      Usuń
  7. Cieszę się razem z Tobą Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej żyrafce od pierwszego wejrzenia. Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, gratuluję sukcesu i cieszę się razem z tobą :) Małymi kroczkami dotrzesz do celu i będzie jeszcze większe świętowanie.
    Żyrafka jest piękna. Z pewnością rozjaśni buzię jakiegoś chorego dzieciaczka :)
    To też ważny sukces po twojej stronie. Pamiętaj ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)