Obserwatorzy

środa, 21 sierpnia 2019

Dla młodego karateki

Witajcie!
Dziś następna karteczka związana z pasją.

Filip (mój wnuczek) został zaproszony na urodziny kolegi, poprosił mnie o kartkę, a babcia przecież nie odmówi;)

Hubert trenuje karate.





Mnóstwo innych kartek czeka jeszcze na zaprezentowanie, ale ostatnio mam wiele innych spraw do załatwienia i na życie blogowe mało czasu:(
Z utęsknieniem czekam kiedy wyjdę na prostą.

Pokażę Wam jeszcze upolowanego w tym miesiącu motylka. To perłowiec, może perłowiec malinowiec, ale nie jestem pewna, dla mnie one są jednakowe;)



Dziękuję Wam za odwiedziny i ciepłe komentarze:) Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. Ja też mam karatekę w domu ;) to zapamiętam karteczkę jako inspirację na kiedyś ;) piękny motyl

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu śliczna kartka! Idealna dla dziecka :). Mój synek trenuje judo więc sporty walki nie są mi obce :)). Piękny motylek, podziwiam Twoich ogrodowych gości :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka dla małego karateki :) podziwiam Cię że zawsze masz fajne pomysły na robienie kartek na różne okazje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka wręcz łapie za serce,piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka dla miłośnika i chłopca trenującego karate.
    Motylek wspaniały, u nas ich jakoś mało w tym roku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka dla młodego karateki! A motylek, to raczej perłowiec malinowiec, zalatuje mi jeden taki ostatnio na budleje ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, karteczka super. Ale te motylki chętnie Ci pozują.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka, Aniu!
    I piękny gość :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka bardzo pomysłowa a motyl to kolejne śliczne, maleńkie stworzenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gości w ogrodzie masz interesujących, kartka dla karateki rozłożyła mnie na łopatki, a kwiat na końcu wpisu zachwycił :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)