Obserwatorzy

środa, 19 czerwca 2019

Nareszcie koniec

Był to dla mnie bardzo trudny rok, zdołował mnie totalnie:(

Dziś żegnałam swoją klasę... łezka zakręciła się w oku:( Niestety, jak już nauczyciel wprowadzi  dzieci w życie szkolne, jak już staną się świetną, zgraną klasą,  to musi oddać:( No cóż, taka kolej rzeczy.

Od moich dzieciaczków i rodziców dostałam wspaniałą pamiątkę.




Ode mnie też otrzymali prezenciki. Już chyba we wrześniu zamówiłam u Agnieszki jej cudne aniołki, w listopadzie już miałam, jeszcze tylko podpisałam i czekały na zakończenie roku. Mam nadzieję że będą moim dzieciaczkom przypominały o mnie.







Wszystkim uczniom, nauczycielom i rodzicom życzę wspaniałych wakacji:)

15 komentarzy:

  1. Piękny dostałaś prezent od uczniów Aniu. Również fajny upominek przygotowałąś dla każdego ze swoich wychowanków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka od uczniów, ale i Ty Aniu pomyślałaś o cudnych pamiątkach dla dzieci. Pierwszy raz spotykam się z takim gestem ze strony wychowawcy. Super pomysł. Pozdrawiam serdecznie i życzę wytchnienia w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też polały sie łzy, ale nasza klasa i Wychowawczyni byli razem przez 8 lat, a Lila ze swoja Panią nawet 10. Wiem, ze już tak dobrze dalej nie będzie i obie sie martwimy, ale cóż zrobić. Aniu Tobie również życzę udanych wakacji, odpoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Do prawdziwych wakacji jeszcze mi troszkę zostało, ale też sobie wczoraj westchnęłam nareszcie🙂 Piękne te aniołki Aniu, bardzo fajny pomysł a i klasa super pamiątkę przygotowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne aniołeczki dla dzieciaczków. Ty również dostałaś cudowny prezent, z pewnością będzie Ci o nich przypominał

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu zrobiłaś wspaniałą rzecz. To Ty wprowadziłaś dzieciaczki w szkolne życie i to od Ciebie zależy czy polubią szkołę. To bardzo ważne i odpowiedzialne zadanie. Twoi uczniowie zapamiętają Ciebie na długie długie lata i w sercach zawsze będziesz ich Panią. Aniołeczki cudowne podarowałaś. Świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, piękne podarunki powędrowały w obie strony.
    Ten rok szkolny dla wielu osób był ciężki - taki pechowy rok.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pamiątka dla Ciebie od uczniów. Zawsze lubiłam własnie takie podarunki od dzieci. Aniołki świetne. Z pewnością będą przypominać Ciebie. Ja zwykle obdarowywałam dzieci słodyczami przy różnych okazjach a na zakończenie bywał piętrowy tort dla dzieci i rodziców. Pozdrawiam i życzę dobrego, bezstresowego lata i wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, dla mnie ten rok szkolny był również ciężki, a ostatnie tygodnie koszmarne. Do tego aż do 16 lipca musimy czekać na listę przyjętych do liceum. Dobrze, że już są wakacje, bo można troszkę się zdystansować. Piękny prezent otrzymałaś, ale i Ty pomyślałaś wspaniale o dzieciach! Jesteś po prostu kochana!! Buziaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zostałaś obdarowana i równie pięknie obdarowałaś swoich uczniów :) Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, otrzymałaś w prezencie prześliczną pamiątkę, aniołki też śliczne.
    Mam wrażenie, że ta róża nazywa się New Dawn. Ma inną nazwę?
    Miłego wypoczynku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent Aniu otrzymałaś... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny upominek dostałaś, bardzo ładne prezenty Ty przygotowałas, miło, że pomyślałas o swoich wychowankach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro nie będąc nauczycielką wzruszyłam się czytając ten wpis, to nic dziwnego, że Tobie łezka zakręciła się w oku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wzajemne niespodzianki przygotowane!!! Zawsze kilka wspólnych lat w szkole pozostaje w pamięci i smutno jest się żegnać. Ale dzieciaki pewnie będą odwiedzać "swoją Panią":))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)