Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2019

Zabawa u Uli

Dziś karteczka na zabawę u Uli.
Ulka na ten miesiąc wymyśliła okrągłą formę

Wykorzystałam wykrojnik bombki. Dwie bombeczki związane kokardką, w środku życzenia i kartka gotowa;)


Znów gonię czas;) Mam mnóstwo gotowych prac do pokazania, tylko brak czasu, a przede wszystkim weny na pisanie postów;) 

Jutro idę na imprezę urodzinową siostry, jest oczywiście karteczka i jeszcze coś, ale to pokażę po imprezie. 
Zaczęłam też w szybkim tempie robić wielkanocne ozdoby, ponieważ w końcu dyrektor GOK-u namówił mnie na uczestnictwo w kiermaszu w Niedzielę Palmową, a muszę Wam powiedzieć że skutecznie opierałam się przez kilka lat;) Poza tym wciąż mam zamówienia na karteczki okolicznościowe, robię powolutku karteczki na zabawy, haftuję, a ostatnio robiłam takie proste zaproszenia na konferencję ZNP

Właściwie to dobrze, że pogoda nie zachęcała do prac ogrodowych, bo nie wiem kiedy bym to wszystko ogarnęła.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłej niedzieli:)

19 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Może też służyć za zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu kartki bombki i zaproszenia śliczne :)) Dużo się dzieje u Ciebie :)). Super! Fajnie, że dałaś namówić się na kiermasz - czekam na relację :)). Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace zrobiłaś. Na brak czasu to ostatnio coraz więcej osób narzeka, w tym i ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapracowaną kobietką jesteś Aniu. Kartki fantastyczne, zaproszenia klasyczne i równie fajne. Jarmark to świetna zabawa, a i poznać można w czym to ludziska gustują. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta bombka Aniu, skromna ale bardzo efektowna.
    Trzymam kciuki za kiermasz i życzę Ci wspaniałej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka!!! Wspaniałe zaproszenia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bombeczka. Aż się prosi, aby powiesić ją na choince, chociaż jest papierowa. Zaproszenia na konferencję ZNP też są bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste pomysły dają najlepsze efekty :-)

    PS. Jeśli przez moje internetowe "nie-łącze" zdublowałam komentarz, to usuń go proszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na połączenie karteczek. Zdobienia również piękne:)
    Zaproszenia na konferencję ZPN wyszły bardzo eleganckie i szykowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow eleganckie te zaproszenie, podoba mi się :-)
    Pozdrawiam Aniu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka , a ja jeszcze się nie zrobiłam .. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu świetna kartka , zaproszenia extra , powodzenia na kiermasz, choc przygotowań do niego nie zazdroszczę. Jak by się tak dało funkcjonować bez snu..:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, piękne są Twoje prace. Zaproszenia - rewelacja.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna karteczka :)
    Niedziela Palmowa tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bombka :) super zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bombka :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, bardzo ładna jest Twoja karteczka. Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)