Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2019

Modraszki i słoń

Co mają wspólnego modraszki ze słoniem?
Ano nic;)
Modraszki to moje lokatorki, wynajmują w ogrodzie M1. Czynsz odpracowują dbając o ogród. Ja jestem zadowolona, myślę że one też.






A słonik... to hafcik, dla jakiegoś chorego dzieciaczka. Jest słodki, więc może przyniesie obdarowanej chwile szczęścia i zapomnienia o choróbsku.

Razem z innymi poleci do Celinki

Wykorzystałam resztki mulin, dlatego trafia także do Moniki
Pozdrawiam wiosennie:)

21 komentarzy:

  1. Piękny hafcik ze słonikiem na szczytny cel. Sikorki są przecudne i mają fajny domek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słonik Aniu,masz wielkie serduszko dla innych :) ptaszki zadomowiły się na dobre,widocznie dobrze im u Ciebie :)
    Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że im dobrze, bo dbają o ogród, a ja mam możliwość ich podglądania;)
      Dziękuję Marylko:)
      Miłego dnia:)

      Usuń
  3. A jedno i drugie ma to ze sobą wspólnego, że należy do fauny :)
    Aniu super słonik na pewno rozweseli czyjąś buzię. A ptaszki uwielbiam i tak żałuję że tak mało ich ostatnio do mnie na balkon zagląda. Twoje ptaszyny są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to ich łączy.Ptaszki już szukają sobie pożywienia w naturze, dlatego rzadko zaglądają na balkon, ale gdyby nie Ty i dokarmianie, na pewno wiele z nich by nie przetrwało.
      Dziękuję Lidziu:)
      Miłego dnia:)

      Usuń
  4. Urocze ptaszki. Słodki słonik uraduje i podniesie na duchu jaką osóbkę. Pozdrawiam Aniu i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z ogrodu podziwiam - widać, że maja u Ciebie dobrze
    A słonik przesłodki i zapewne wywoła uśmiech na twarzy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszynki są urocze - uwielbiam je podglądać i słuchać świrgotu, choć czasami spać nie dają...
    A słonik na pewno poprawi humor, wywoła uśmiech ☺
    Pozdrawiam wiosennie, Aniu 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te Twoje ptaszki:-) Dzisiaj nad ranem byłam z psem i powiem Ci że tylu ptaków to już dawno niesłyszałam, a jak głośno... było super:-)
    Słonik przeuroczy i napewno uszczęśliwi jaką dziewczynkę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny słonik, Aniu.
    Sikoreczki prześliczne. Bardzo żałuję, że nie mogę mieć ogrodu pełnego budek lęgowych:) Na balkon już prawie jeść nie przylatują, choć jak rano jest przymrozek, to jeszcze im podsypuję orzeszków. Za to teraz często kapią się w miseczce z wodą.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnych lokatorów masz w ogrodzie:)Słonik jest słodziutki:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz słodziutkie lokatorki a słonik wyszedł prześliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu słonik jest śliczny!! Taki słodziak :)) Twoich lokatorów podziwiam od dawna :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze masz lokatorki, a słonik jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Modraszki zawsze u mnie powodują uśmiech na twarzy swoimi pięknymi kolorkami, super sąsiadki pozyskałaś ;) A słoń jest wspaniały! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny hafcik!! Modraszki - urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny mają domek u Ciebie te ślicznotki. A słonik jest genialny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknego gościa masz w swoim ogrodzie ^_^ Tylko pozazdrościć!
    Słonik przesympatyczny i z pewnością rozweseli buzię jakiegoś dziecka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)